Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@21:27:20 GMT

خط راه آهن زیراب به تهران مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۵۵۲۴

خط راه آهن زیراب به تهران مسدود شد

یوسف گران پاشا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به دلیل رانش شدید راه آهن و آب گرفتگی ،ریل راه اهن از ساعت هفت صبح امروز مسدود شده است .
وی با اعلام اینکه مسیر ریل راه آهن با ریزش زیادی مواجه است ، گفت که این ریزش ها و آبگرفتگی ها همچنان ادامه دارد .
مدیر کل راه آهن شمال افزود : هم اکنون نیروهای راه آهن در محل حادثه حضور دارند تا با تلاش های صورت گرفته بتوانیم هر چه سریع تر نسبت به بازگشائی مسیر اقدام کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گران پاشا در خصوص مسیر زیراب به گرگان گفت که مسیر زیراب به گرگان با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست و تردد در حال انجام است .
حوزه استحفاظی راه آهن شمال از سوزن خروجی ایستگاه گرمسار آغاز می شود و در مسیر 382 کیلومتری تا پایان در ایستگاه گرگان دارای 27 ایستگاه بزرگ و کوچک است.
این مسیر ریلی به لحاظ شرایط اقلیمی به دو قسمت جلگه ای و کوهستانی تقسیم می شود و در عین حال در داخل استان مازندران دارای یک خط انشعابی 21 کیلومتری در بندر امیرآباد است که خود شامل 91 کیلومتر خطوط فرعی است.
بلندترین نقطه راه آهن شمال با 2 هزار و 112 متر ارتفاع از دریا در گردنه گدوک واقع است که با شیب 18 درصدی یکی از شاهکارهای مهندسی قرن محسوب می شود.
‌این خط از گرگان تا شیرگاه به طول 187 کیلومتر از کنار جلگه های سرسبز عبور می کند و سپس به طول 113 کیلومتر با عبور از مناطق جنگلی و کوهستانی، وارد گردنه گدوک و فیروزکوه می شود و در نهایت با طی مسیر 81 کیلومتری از جلگه جنوبی فیروزکوه وارد شهرستان گرمسار در استان سمنان می شود.
7334/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان سمنان استان مازندران راه آهن خط مسیر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:    گروه A - میزبان: قشم   پاس بندرلنگه ۶۳    شهر بسکتبال قشم ۶۶    گروه B - میزبان: شهرکرد   خانه بسکتبال شهرکرد ۸۹   سامان صنعت پویا اصفهان ۸۲    گروه C - میزبان: ماهشهر   جنوب نوین ماهشهر ۸۱    پترونوین ماهشهر. ۷۰    گروه D - میزبان: ایلام   خانه بسکتبال ایلام ۵۰   خانه بسکتبال همدان ۵۵   گروه E - میزبان: تهران    شوان پارسه ۶۷   نفت تهران ۶۹   گروه F - میزبان: گرگان    شهباز شاهرود ۵۱ خانه بسکتبال گرگان ۶۴   گروه G - میزبان: قم    فرخ دانه کیمیا ۶۴   کشاورز قم ۵۸   گروه H - میزبان: ابهر    خانه بسکتبال ابهر ۷۷    فراز انرژی پاد ۷۲

دیگر خبرها

  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان