Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@02:26:45 GMT

مسدودی محور ریلی شمال به علت طغیان رودخانه و رانش زمین

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۵۷۱۷

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ در این اطلاعیه آمده است آب شستگی شدید در بلاک زیراب- پل سفید بر اثر طغیان کم سابقه رودخانه تالار سوادکوه در ساعت ۷:۳۰ صبح امروز موجب متوقف شدن سیر قطارها در محور شمال شده است.

بر این اساس، کادر فنی راه آهن با آمادگی کامل در محل مورد نظر برای بازسازی و بازگشایی مسیر حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهمین رابطه کلیه مسافران عزیزی که سفر آنها به این دلیل لغو شده است می توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیت نسبت به استرداد ۱۰۰ درصد بهای بلیت خود اقدام کنند. 

 همچنین در این اطلاعیه آمده است ؛پیرو لغو کلیه قطارهای این محور، به محض بهبود شرایط جوی و ایمن شدن مسیر ؛قطارهای فوق العاده ای به منظور جابه جایی و خدمت رسانی به مسافران محترم در این محور درنظر گرفته خواهد شد.

مسافران محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حرکت قطارها و آخرین  وضعیت مسیرهای ریلی باسامانه صدای مسافر به شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خدمت رسانی به مسافران راه آهن روابط عمومی شماره تلفن رانش زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند، صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطارهای تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام‌های تندرو مجدداً از سرگرفته شود؛ اما به منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطارها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

بنابراین با توجه به اینکه زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقاً مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطارهای خط ۵ از مبدا تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش آمده در سیستم کنترل علائم خط بر روی اعزام قطارهای عادی نیز تأثیر گذاشته و حرکت قطارها با کندی انجام می‌شود.

باتوجه به حذف قطارهای تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع به مقاصد خود برسند.

اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطارهای تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

کد خبر 6092148

دیگر خبرها

  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز