Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:37:59 GMT

اختصاص 4 قطار فوق العاده در مسیر مشهد - تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۵۸۶۷

اختصاص 4 قطار فوق العاده در مسیر مشهد - تهران

تهران- ایرنا- مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اختصاص 4 قطار فوق العاده در مسیر مشهد - تهران با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و برای رفاه حال زائران امام رضا (ع) از امروز (13 فروردین 98) خبر دا‌‌‌‌د.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «سعید رسولی» با اعلام این خبر، گفت: برای ارتقای سطح خدمات و همچنین رفاه حال زائران امام رضا (ع) این اقدام انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، «علی کاظم منش» مدیرکل مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران هفتم فروردین در حاشیه نشست هماهنگی فراهم شدن امکان سفر ریلی زائران عتبات عالیات در مسیر ریلی مشهد - خرمشهر، گفت: طی روزهای 24 اسفند گذشته تا هفتم فروردین یک میلیون و 120 هزار مسافر نوروزی با دو هزار و 630 قطار در سطح شبکه ریلی ایران جا به جا شده اند.
وی افزود: در شاخص جا‌به‌جایی مسافران نوروزی امسال تا هفتم فروردین، سه و نیم درصد رشد نسبت به مدت مشابه محقق شده است.
همچنین «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی بیست و هشتم اسفند در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه توسعه حمل و نقل ریلی با سازمان برنامه و بودجه، گفت: راه آهن جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز با 235 رام قطاری که آماده کرده، 2 میلیون و 10 هزار نفر را جابه جا خواهد کرد.
اقتصام *9132 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه آهن اختصاص قطار سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، گفت: عملیات احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد و با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی به همراه جواد خدایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان از پروژه ملی قطار «مشهد - گلبهار - چناران» بازدید به عمل آورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه این بازدید افزود: در برنامه امروز استاندار خراسان رضوی، تقاطع به تقاطع و نقاط حساس مسیر قطار «مشهد-گلبهار-چناران» بازدید شد.

داعی با بیان این مطلب که عملیات احداث قطار «مشهد-گلبهار-چناران»سرعت می‌گیرد افزود: با برنامه‌ریزی مدون و تامین اعتبار باید تلاش کنیم مسیر تونل را هم موازی با خط یک به جلو ببریم و مترو را تحویل بهره‌برداران اصلی یعنی مردم بدهیم.

گفتنی است، پروژه قطار حومه‌ای «مشهد - گلبهار - چناران» در سال 84 به تصویب شورای هماهنگی ترافیک کشور رسید و در سال 91 عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بر این اساس حد فاصل 40 کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شده و در ادامه چناران نیز به این پروژه افزوده شده تا شبکه ریلی مشهد و استان به‌ نحوی به خط‌آهن مشهد - گرگان متصل شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح