Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان برکت از فعال شدن قرارگاه‌های امدادرسانی این ستاد علاوه بر استان گلستان در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام خبر داد و گفت: در پی بروز سیل در استان‌های لرستان، خوزستان و ایلام و تخلیه برخی از روستا‌های در معرض خطر سیلاب گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به کمک مردم شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیرحسین مدنی؛ مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان برکت درباره خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل‌زده کشور اظهار کرد: قرارگاه‌های امدادرسانی ستاد در همان ساعات اولیه سیل در استان گلستان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده را شروع کرد و این خدمات در حال حاضر در دیگر استان‌های سیل‌زده نیز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرایط اسکان ۷۰۰ نفر در شهرستان گمیشان استان گلستان فراهم شد، تصریح کرد: روزانه ۸۵۰۰ پرس غذا در این شهرستان طبخ و توزیع می‌شود و همچنین تیم‌های درمانی کاروان سلامت احسان به‌منظور فعالیت‌های درمانی در شهرستان آق‌قلا مستقر شده اند.

مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان برکت با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) علاوه بر استان گلستان در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام فعال شده‌اند، گفت: تجهیزات امدادی و گرمایشی و وسایل مورد نیاز اسکان مردم سیل‌زده، توسط قرارگاه‌های امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فراهم و به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

مدنی از اهدای چهار هزار بسته لوازم خانگی و چهار هزار راس دام سبک به سیل زدگان استان گلستان و نیز اهدای یک هزار بسته لوازم خانگی و ۲ هزار پتو به خانواده‌های خسارت‌دیده سیل شیراز خبر داد و تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ضمن حضور به‌موقع خود در امدادرسانی به مردم سیل‌زده، تا پایان شرایط بحرانی در کنار آنان خواهد ماند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۶۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: این عملیات از محل طرح‌های جهاد آب رسانی با همکاری آبفای استان و استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.
محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

دیگر خبرها

  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی