Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:33:14 GMT

شرط اینتر برای فروش ایکاردی به رئال

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۶۸۴۷

شرط اینتر برای فروش ایکاردی به رئال

باشگاه اینتر برای واگذاری مهاجم آرژانتینی خود به رئال مادرید شرطی دارد.

به گزارش مشرق، آینده مائورو ایکاردی در باشگاه اینتر در حالی در هاله‌ای از ابهام است که این بازیکن آرژانتینی پس از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی اینتر از وی در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) تاکنون بنا به دلیل آنچه مصدومیت زانو گفته شد، در هیچ یک از بازی‌ها برای اینتر به میدان نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی این هفته پس از نشستی که وکیلش با سران باشگاه اینتر داشت، پذیرفت تا به تمرینات نراتزوی بازگردد، اما لوچانو اسپالتی، سرمربی نراتزوری روی نام این بازیکن برای بازی یکشنبه شب مقابل لاتزیو از هفته بیست‌ونهم سری A ایتالیا خط قرمز کشید و بعد از شکست یک بر صفر تیمش در این بازی هم تأکید کرد که کنار گذاشتن مهاجم آرژانتینی از ترکیب اینتر برای این بازی انضباطی بوده است، نه فنی.

بیشتر بخوانید:

ایکاردی می‌خواهد در اینتر بماند

نشریه اسپانیایی «دُن بالن» گزارش داد، باشگاه اینتر آماده قطع همکاری با مهاجم گلزن خود است. طبق این گزارش سران باشگاه اینتر در نظر دارند ایکاردی را به رئال مادرید بدهند، اما می‌خواهند که کریم بنزما نیز در این معامله جایی داشته باشد و به نوعی این دو بازیکن معاوضه شوند. ایکاردی پیش از اینکه با سران باشگاه اینتر به مشکل بخورد این فصل در ۲۸ بازی از رقابت‌های مختلف، ۱۵ گل برای نراتزوری به ثمر رسانده بود. ‌‌‌‌

در سوی دیگر اما زین‌الدین زیدان تمایلی به از دست دادن مهاجم فرانسوی‌اش ندارد، بازیکنی که این فصل در ۴۶ بازی از رقابت‌های مختلف ۲۳ گل برای کهکشانی‌های به ثمر رسانده است. با توجه به اینکه زیزو با شرط تسلط کامل بر نقل‌وانتقالات باشگاه رئال مادرید روی نیمکت این تیم بازگشته است، بعید به نظر می‌رسد که اجازه جدایی کریم بنزما را بدهد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل ایکاردی اینتر میلان رئال مادرید فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2

بازدید 14 تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دور رفت رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ‎2023/24 به مصاف هم رفتند و به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند تا بازی برگشت تعیین کننده فینالیست باشد. وینیسیوس جونیور در دقایق 24 و 83 (پنالتی) دو گل رئال را زد و لروی سانه در دقیقه 53 و هری کین در دقیقه 57 (پنالتی) دو گل بایرن را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند