Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان شکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سه هزار و 500 دستگاه انواع وسایل نقلیه مسافربری در آذربایجان غربی فعالیت می کند، افزود: از این تعداد بیش از 600 دستگاه اتوبوس مسافری بوده و 80 درصد اتوبوس های استان را ناوگان ویژه و VIP تشکیل می دهد.
وی با اشاره به ساعات ترافیک خودروها بیان کرد: ساعات 17 تا 19 بیشترین میزان تردد نوروزی در جاده های آذربایجان غربی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی که از 25 اسفند شروع شده تاکنون بیش از هفت میلیون تردد در جاده های استای به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: در این مدت محورهای ارومیه به سلماس، ارومیه به مهاباد و ارومیه به سرو بیشترین میزان ترددها را به خود اختصاص داده است.
شکری گفت: در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان غربی نیز در این مدت افزون بر یک میلیون و 500 هزار تردد ثبت شده که ملکان به میاندوآب، سقز به بوکان و تبریز به ارومیه بیشترین سهم را دارد.
وی با بیان اینکه اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر یکی از امن ترین وسیله های سفرهای زمینی به شمار می رود، اضافه کرد: تیم های نظارتی به صورت مستمر در پایانه های مسافربری عملکرد مدیران فنی و همچنین وضعیت ایمنی ناوگان را عهده دار هستند تا سفرهای ایمنی برای مسافران بویژه در ایام نوروز فراهم شود.
به گزارش ایرنا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای یکی از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی بوده که دبیرخانه این ستاد در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در ارومیه مستقر است و ریاست این ستاد را نیز استاندار بر عهده دارد و مدیرکل میراث فرهنگی نیز دبیر این ستاد محسوب می شود.
7125/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی ایام نوروز ترافیک حمل و نقل عمومی راهداری و حمل و نقل جاده 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه