Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@23:14:57 GMT

شهرهای پایین دست رودخانه کرخه در حالت آماده باش

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۸۷۳۷۱

شهرهای پایین دست رودخانه کرخه در حالت آماده باش

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، شریعتی درباره وضعیت استان خوزستان گفت: در ۲۸ ساعته گذشته میزان ورودی آب به سدهای این استان به ویژه سدهای دز و کرخه افزایش قابل توجهی داشته است، به نحوی که ظرفیت خالی ذخیره مخازن را به حداقل رسانده است. در عین حال خروجی‌های سد را مطابق با برنامه‌ای که از پیش بوده است، تنظیم کرده‌ایم تا بتوانیم شرایط را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شرایط با مدیریت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: جلسات مفصلی را داشته‌ایم و تصمیم‌گیری‌های مهمی را در این زمینه انجام داده‌ایم. شورای تامین استان و مسئولان سازمان آب و برق وزارت نیرو تا صبحگاه امروز جلسه داشته‌اند.

شریعتی با اشاره به اینکه در حال حاضر روند ورودی سدها رو به کاهش است، گفت: این موضوع امیدوار کننده است و تا حدود زیادی توانسته‌ایم شرایط را کنترل و مدیریت کنیم.در سد کرخه با شرایط افزایش های چندگانه‌ای مواجه بودیم که بسیار سخت بود، اما از امروز صبح روند کاهشی به خود گرفته است.

وی افزود: به شهرهای پایین دست کرخه مانند سوسنگرد و بستان اعلام آماده باش داده‌ایم و به فرمانداران اعلام کرده‌ایم روستاهای حاشیه کرخه تخلیه شود، اما شهر را اعلام آماده باش داده‌ایم و اگر بنا به تخلیه باشد اعلام خواهیم کرد. اما فعلاً اقدامات دیگری در حال انجام است که امیدواریم تا جای ممکن شهر تخلیه نشود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سد کرخه سوسنگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۸۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب دانشجویان در آمریکا از پله به پایین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 پلیس نیویورک در جریان تجمعات ضدصهیونیستی دانشجویان دانشگاه همیلتون، دانشجویان از پله‌های دانشگاه پایین پرتاب کرد. این لحظات که انعکاس وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشت را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • ببینید | تصاویری از پرتاب دانشجویان از پله به پایین
  • پرتاب دانشجویان در آمریکا از پله به پایین