Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان با بیان اینکه آب شرب ۶۲۰ روستا قطع بود که هم‌اکنون آب ۱۰۸ روستا وصل شده است گفت: در صورت دسترسی به راه‌های روستایی ظرف مدت یک هفته آب شرب روستاهای لرستان وصل می‌شود. ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علیرضا کاکاوند صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آب شرب 120 روستا در شهرستان خرم‌آباد مشکل‌دار بود که تاکنون مشکل 45 روستا برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 150 هزار نفر در قالب 620 روستا مشکل قطعی آب‌ دارند که هم‌اکنون آب 108 روستا وصل شده است؛ 35 تانکر آب‌رسان همچنین 20کیلومتر لوله از استان‌های یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، البرز، تهران و آذربایجان شرقی به لرستان ارسال شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان عنوان کرد: آب بسته‌بندی، لوله و اتصالات، موتور دیزل، ژنراتور برق و تانکر سیار نیاز داریم، همچنین اکیپ‌های اجرایی به‌ویژه جوشکار و لوله‌کش باید به لرستان اعزام شوند.

وی بیان کرد: در صورت دسترسی به راه‌های روستایی ظرف مدت یک هفته آب شرب روستاهای لرستان وصل می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در قالب طرح ملی جهاد آبرسانی و در راستای محرومیت زدایی از روستاها، تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۵ روستا در شهرستان‌های نائین و فریدن از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور مقرر شد که بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری ۵۱ روستا با جمعیت بالغ بر ۱۳ هزار نفر، شامل ۴۳۰۰ خانوار به آب پایدار سالم و بهداشتی دست یابند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص برنامه زمان بندی تکمیل آبرسانی به روستاها، خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی آبرسانی به ۹ روستا تکمیل شده و ۶ روستای دیگر نیز نیز تاقبل از پایان اردیبهشت ماه سال جاری از آبرسانی پایدار بهره مند می‌شوند.

اکبریان با بیان اینکه در سال گذشته نیز ۴۲ روستای شهرستان نائین از طریق طرح جهاد آبرسانی به آب پایدار دست یافتند، افزود: حذف آبرسانی سیار و محرومیت زدایی از روستاها یکی از اولویت‌های شرکت‌های آبفا بر مبنای جهاد خدمت رسانی است.

کد خبر 6091111

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!