Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@03:14:47 GMT

راه های عشایر شیروان در مراوه تپه گلستان همچنان قطع است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۳۲۴۶

راه های عشایر شیروان در مراوه تپه گلستان همچنان قطع است

علی ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهم ترین مشکل کنونی عشایر این شهرستان در مراوه تپه مسدود بودن راه های ارتباطی است و اکنون مواد غذایی مورد نیاز آنان با استفاده از بالگرد تامین می شود.
وی گفت: عشایر مستقر در آن منطقه انتظار دارند که مسئولان هر چه زودتر نسبت به بازگشایی راه های آنان اقدام لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی با بیان اینکه براساس برآورد اولیه سیل 36 میلیارد ریال به عشایر شیروانی مستقر در مراوه تپه خسارت زده است، افزود: این خسارات بیشتر در حوزه جایگاه زندگی، جایگاه دام که به صورت سنتی ساخته شده و تلف شدن دام زنده بوده است.
رئیس اداره امور عشایر شیروان با اشاره به وضعیت نامناسب این قشر زحمتکش گفت: از سوی اداره عشایری شهرستان 20 تخته چادر بین خانوارهای عشایر سیلزده توزیع شده و جمعیت هلال احمر نیز در بخش تامین بسته غذایی، لوازم گرمایشی، چادر و نایلون به آنان کمک کرده است.
ابراهیمی افزود: از هزار و 500 خانوار عشایر کوچرو خراسان شمالی که در قشلاقات گلستان استقرار دارند، هزار و 200 خانوار عشایر شیروانی اند که در مراتع مراوه تپه، گنبد و کلاله مستقر هستند.
شهرستان شیروان 2 هزار و 800 خانوار عشایری با جمعیتی حدود 15 هزار نفری دارد که در قالب 9 طایفه 350 هزار راس دام سبک در اختیار دارند.
7186/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جمعیت هلال احمر خراسان شمالی سیل مواد غذایی عشایر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر

مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.

کد خبر 751009

دیگر خبرها

  • تلگرام تحت نظارت بلژیک
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟