Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@00:27:42 GMT

سوانح رانندگی در اردبیل 2 کشته و یک هزار و 118 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۳۳۴۴

سوانح رانندگی در اردبیل 2 کشته و یک هزار و 118 مصدوم داشت

اردبیل - ایرنا- سوانح رانندگی در استان اردبیل طی ایام تعطیلات نوروز امسال 2 کشته و یک هزار و 118مصدوم داشته است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، نیروهای اورژانس استان در این مدت برای امداد به آسیب دیدگاه از تصادف رانندگی و دیگر سوانح 2 هزار و 651 ماموریت پیش بیمارستانی انجام داده و یک هزار و 189 نفر را به مراکز درمانی انتقال داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در زمان اجرای طرح نوروزی در استان اردبیل 84هزار و342 نفر به مراکز اورژانس بیمارستان های استان مراجعه کرده اند که 11 هزار و ١٣١ نفر از آنها بستری شده ، ٩٩٧ نفر جراحی اورژانسی و 864 نفر هم جراحی الکتیو شده اند.
بنا به اعلام این روابط عمومی، یک مورد زایمان مادرباردار درآمبولانس حین انتقال به بیمارستان در دقایق اولیه اول فروردین صورت گرفته و 80 نفر مسافرنوروزی هم به ایستگاه های سلامت درجاده های استان مراجعه کرده اند.
6018/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سوانح دانشگاه علوم پزشكي سلامت نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد

سرهنگ غلامعلی همایی گفت: ۱۳۷ سانحه رانندگی روز گذشته به دنبال بارش باران و لغزنده شدن سطع معابر در همدان رخ داد که این آمار در روز ماقبل ۷۰ تصادف بود.

او گفت: ۹ مورد از سوانح رانندگی روز گذشته جرحی و مابقی خسارتی بود همچنین موتورسیکلت و عابر بیشترین سهم را در بروز سوانح رانندگی داشتند و سهم خودرو‌های سواری و باری کمتر بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه سانحه منجر به فوت نداشته ایم گفت: هنگام ابری شدن هوا و بارندگی رانندگان با سرعت کمتری تردد می‌کنند بنابراین احتمال بروز سوانح فوتی کاهش می‌یابد.


سرهنگ همایی گفت: بهترین راه برای پیشگیری از بروز سوانح در زمان بارندگی رعایت فاصله طولی، تردد با سرعت مطمئنه، حرکت منظم در بین خطوط و توجه کامل به مسیر پیش رو است.

او گفت: ۳۰ درصد سوانح خسارتی و جرحی روز گذشته ناشی از رعایت نکردن حق تقدم و ۷۰ درصد به علت بی توجهی راننده به جلو بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان