Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@06:36:35 GMT

مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌های چناران مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۳۴۳۶

ولی قلیچی در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و احتمال وقوع سیلاب در تمام رودخانه‌های این شهرستان مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌های چناران تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: با توجه به احتمال وقوع سیلاب در رودخانه‌های چناران و وزش باد بسیار شدید توام با طوفان و گرد و خاک از شهروندان و مسافران درخواست می‌گردد از اسکان و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اظهار داشت: خروجی روستای دولت آباد به سوی ارتفاعات و پیست اسکی و رودخانه، مسیر شهر گلمکان از عاشقان به سوی چشمه سبز، جاده روستای فریزی به سوی ارتفاعات، خروجی روستای ابقد به سوی دوابی و راه روستای پایه از جاده شترراه به سوی بالادست مسدود می‌باشد.   سرپرست فرمانداری چناران گفت: همچنین تردد از روستای رادکان به سوی بارو، مریچگان و آبگاهی و تردد از مسیر دهنه اخلمد به سوی اخلمد سفلی و علیا دارای محدودیت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید

مهدی مهرور گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت موج ناپایدار و سامانه تندری از جمعه تا شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن به ویژه در ارتفاعات رخداد رگبار ساعتی و رعدوبرق ، وزش باد شدید مورد انتظار است.   وی در ادامه اثر مخاطره این سامانه را آب گرفتگی معابر و اختلال در ترددهای جاده ای ، ریزش سنگ و رانش کوه ( واریزه ) بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل های فصلی عنوان كرد.   مهرور توصیه کرد: شهروندان البرزی از ترددهای غیر ضروری در ارتفاعات و جاده های کوهستانی و نیز در سطح شهر و از توقف و برپایی چادر در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل های فصلی و دامنه کوه ها خودداری کنند.   وی از کوهنوردان خواست از هر گونه صعود به قلل استان خودداری کنند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در روستای انگشتجان تسوج شهر شبستر
  • وقوع سیل در انگشتجان تسوج
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • هشدار هواشناسی درباره فعالیت سامانه بارشی در استان اردبیل
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید