Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد پس از شکست پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اوله گنار سولسشایر، چهره منچستریونایتدی را عوض کرد که تحت هدایت ژوزه مورینیو روزهای خوبی را سپری نمی‌کرد. از زمان حضور سرمربی نروژی پیروزی‌ها دوباره به این تیم بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق‌ها در حالی رخ داد که سولسشایر به عنوان سرمربی موقت در یونایتد حضور داشت.

بزرگ‌ترین دستاورد این سرمربی پس از حضورش در اولدترافورد صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، جایی که بارسلونا در انتظار تیمش است. با این حال دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی این بازی‌ها قابل بررسی است.

سولسشایر از دسامبر تا دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در همه بازی‌ها پیروز شده بود (به جز تساوی برابر برنلی). سرمربی نروژی برابر تیم فرانسوی نخستین شکستش را تجربه کرد. آن باخت به عنوان یک سقوط محسوب می‌شد اما تیم سولسشایر خود را خیلی زود پیدا کرد و توانست چهار پیروزی و یک تساوی به دست آورد.

با این حال پیروزی که در لحظات پایانی برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت کسب کرد و برخلاف پیش‌بینی‌ها منجر به صعود یونایتد به دور بعد شد قابل تأمل است. از آن پس چهره یونایتد تغییر یافت و یادآور تیم تحت هدایت مورینیو بوده است. بازیکنان در پایان فصل به نظر خسته می‌رسند و برخی از آن‌ها سرمربی نروژی را به اتوبوس چینی و بازی بر اساس ضد حمله متهم کردند. این روش در سه دیدار از چهار بازی این تیم نتیجه بخش نبوده است. یونایتد با دو گل مغلوب آرسنال شد، ۲ بر یک از ولورهمپتون شکست خورد، با نتیجه مشابه برابر واتفورد پیروز شد و دوباره از ولورهمپتون ۲ بر یک شکست خورد. این شکست‌ها نشان می‌دهد یونایتد دیگر مانند شروع دوران مربیگری سولسشایر آن شور و اشتیاق بالا را ندارد. همه این اتفاق‌ها در حالی برای یونایتد رخ داده است که این تیم هفته آینده باید در لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا برود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی