Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علی سبحانی، سفیر ایران در قطر خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان گفت: باعث خوشحالی من است که در کنار شما هستم. بخاطر ماموریتهایی که داشتم تیم های ملی و باشگاهی فوتبال و غیر فوتبالی زیادی را ملاقات کرده و با آنها دیدار و گفتگوداشته ام. همچنین تیم ملی فوتبال المپیک آقایان چند وقت پیش در قطر حضور داشتند و در تورنمنتی به مصاف رقبای خود رفتند و در نهایت در بازیهای ورودی المپیک عملکرد موفقی را از خود به جای گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: نکته ای که امروز را برای من یک روز متفاوت کرد این بود که اولین بار است در جمع یک تیم ملی فوتبال بانوان قرار دارم و در کشور خارجی برای حضور در تورنمنت مهم المپیک تلاش می کنند تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذارند.بسیار خوشحالم که در جمع شما هستم

سفیر ایران در قطر در ادامه افزود: معتقدم با حفظ همه شرایطی که داریم، قدرت این را داریم که بدون نگاه جنسیتی ، قهرمانی ها ، فداکاری ها، موفقیت های سطح بالا داشته باشیم. با توجه به فعالیت علمی که دارم، در سطح علمی در داخل کشور بالاترین افتخارات را بانوان ایرانی داشته اند و این امر یک موفقیت بسیار چشمگیری است  و این نشان می دهد که مسیری که انتخاب کرده ایم درست بوده و درست حرکت می کنیم و موفق هستیم. چون نگاه جنسیتی نداشته و در بخش آقایان و بانوان به طور مساوی حرکت کرده و هر کدام از این قشر فعالیتهای مثبتی را پشت سر گذاشته و باعث افتخار ایران عزیز هستند و نشان می دهد که در دو صحنه موفق هستیم.

سبحانی ادامه داد: حضور شما عزیزان در مرحله دوم مقدماتی المپیک تبریک ویژه و بزرگ دارد و اینکه توانستیم ثابت کنید در هر شرایطی می توانید حضوری جدی داشته  و افتخار آفرین باشید، نشان از تلاش و پشتکار شما عزیزان است. از شما میخواهم همت والا داشته باشید و از این مرحله بسیار سخت بگذرید و گذشتن از این مسیر سخت کاری بزرگ است که امیدوارم شما عزیزان موفق آن را پشت سر بگذارید. از هیچ تلاشی برای به اهتزاز در آمدن پرچم ایران عزیز دریغ نکنید.

وی در پایان گفت: بار دیگر به شما تبریک می گویم و خواهش می کنم با تمام وجود بجنگید و افتخارات بیشتری را برای ایران اسلامی کسب کنید و پرچم با قدرت و با عظمت ایران را به اهتزاز در آورید. منتظر شنیدن خبرهای خوب و افتخار آفرینی شما عزیزان هستم و از خدا می خواهم که در این مسیر سخت شما را همراهی کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران اسلامی تیم ملی فوتبال فوتبال قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار

باشگاه پرسپولیس به‌خاطر اتفاقات دیدار با سپاهان اصفهان، تصمیم به شکایت از باشگاه اصفهانی گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طُرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم‌آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

گفتنی است متأسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به‌ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باورکردنی نبود.

این مسئله به حدی بود که مأموران ناچار به تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • مردم باید افتخار کنند که چنین رئیس جمهوری دارند که ...
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • پیام علی خطیر پس از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • معلمان باید به نقش و جایگاهشان افتخار کنند
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد