Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله خادمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امروز از محورهای مختلف لرستان بازدید به عمل آمد، اظهار داشت: حجم خسارات وارده به زیرساخت‌های حمل و نقل متأسفانه خیلی بالا است و در سراسر استان این شرایط حاکم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با بررسی دقیقی که به عمل می‌آوریم خسارات وارده به زیرساخت‌ها را در آینده اعلام کنیم، عنوان کرد: مهم‌ترین بحث این است که بتوانیم محورهای اصلی را به صورت موقت بازگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی، بیان داشت: همکاران ما در راهداری و بخش خصوصی با فعالیت‌های خوبی کار را پیش می‌برند، خوشبختانه مسیری در پلدختر باز شده تا بتوانند دسترسی جاده‌ای داشته باشند، امیدواریم تا فردا بتوانیم از طریق جاده موقتی که وجود دارد، آن را به آزاد راه متصل کنیم و تردد جاده‌ای را آنجا داشته باشیم.

خادمی، ادامه داد: موضوع اصلی این بوده ما بتوانیم مطالعات دقیقی روی محور خرم آباد - پلدختر انجام دهیم، این محور در طول ۶۰ کیلومتر خسارت‌های زیادی دیده است، با به کار گیری مشاور و ایجاد واریانت های جدید به صورت اساسی بازسازی آن را شروع می‌کنیم.

کد خبر 4581067

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان