Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:51:15 GMT

مدارس شهرستان شوش هم تا دوشنبه تعطیل هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۸۵۰۰

مدارس شهرستان شوش هم تا دوشنبه تعطیل هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام کمیته بحران و فرمانداری کلیه مدارس شوش در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده ۱۷ تا ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ تعطیل شد.

پیش از این و بنا بر اعلام استانداری خوزستان، کلیه مدارس شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه و شعیبیه شوشتر در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۷ فروردین، ۱۸ فروردین و ۱۹ فروردین تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدارس روستاهای زاویه دزفول، شهرک بهروزی دزفول، بخش دارخوین و روستاهای غرب کارون خرمشهر نیز در این سه روز تعطیل شدند.

شروع فعالیت‌های دانشگاه‌های استان خوزستان نیز با یک هفته تأخیر از ۲۴ فروردین آغاز خواهد شد.

کد خبر 4581168

منبع: مهر

کلیدواژه: شوش تعطیلی مدارس سیل خوزستان آموزش و پرورش خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: شهر حسینیه از توابع اندیمشک با ثبت ۷۲ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی طی شبانه‌روز گذشته را داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک با ۷۲.۲ میلیمتر بارش باران در شبانه‌روز گذشته بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

وی افزود: میزان بارش باران در مناطق بیدروبه ۶۱.۵، سراک ۲۹، تارا ۲۷، ماهشهر ۲۲.۵، سالند دزفول ۱۸.۵ و کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی‌متر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: میزان بارش باران در سردشت زیدون ۱۰.۹، بستان ۱۰.۸، مسجد سلیمان هشت، لالی هشت، دزفول ۷.۵، دزپارت ۶.۸، شادگان ۵.۹، جایزان ۵.۷ و قلعه تل پنج میلی‌متر بوده است

کد خبر 750025

دیگر خبرها

  • خسارت شدید سیلاب به اراضی گندم روستاهای شهرستان دهلران
  • وحشت مردم روستاهای شهرستان بدره از ورود سیلاب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • نخلستان‌های کهن در روستاهای خوزستان + فیلم
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون