Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@02:33:38 GMT

ابراز همدردی اهالی هنر با خانواده جمشید مشایخی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۸۹۸۵

امروز علی‌عسکری رئیس رسانه ملی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر با حضور در منزل ایشان با عرض تسلیت به خانواده این هنرمند به ابراز همدردی پرداختند.


جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، شامگاه سه‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز علی‌عسگری، رئیس صدا و سیما، سید عباس صالحی، وزیر ارشاد و جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر با حضور در منزل ایشان با عرض تسلیت به خانواده این هنرمند به ابراز همدردی پرداختند.

زنده یاد جمشید مشایخی یکی از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران، از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگریش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت و دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

وی نقش‌های مهم و ماندگاری را در فیلم‌های سینمایی «گاو»، «قیصر»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «طلسم»، «روز واقعه»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های تلویزیونی «هزاردستان»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی (ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» ایفا کرده بود.

روحش شاد

در ادامه تصاویری از حضور هنرمندان در منزل استاد جمشید مشایخی را ببینید:

دسته بندیتصویر

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • وضعیت منـزل سید حسین خمینی بعد از فوت مادرش را ببینید | تصویـر
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد