Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی اینتر از برد امشب تیمش در خانه جنوا می گوید.

طرفداری- بعد از پیروزی اینتر در خانه جنوا، لوچانو اسپالتی در مصاحبه با اسکای از این بازی گفت:

شب خوبی برای ما بود و همان گونه که می خواستیم، همه چیز رقم خورد. به وضوح کنترل بازی را در اختیار داشتیم و برخلاف رویکرد احساسی که در برابر لاتزیو داشتیم، این بازی صبور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازگشت ایکاردی؟

ایکاردی می توانست نمایش بهتری داشته باشد اما خوب بود. تیم به خوبی نسبت به باخت برابر لاتزیو واکنش نشان داد و حالا اینتر [از رقبا] پیش افتاده است. در مورد ایکاردی باید بگویم که حالا همه یک گام رو به جلو برداشته اند. بازی قبلی، جریمه رفتار وی بود و هر تصمیمی اخذ شد، صرفا برای اینتر بود. حالا ما یک مهاجم بیشتر دراختیار داریم و می توانیم قوی تر باشیم.

در پایان مصاحبه، اسپالتی با جانکارلو ماروکی، کارشناس اسکای درگیری لفظی پیدا کرد. ماروکی با به اسپالتی گفت که شرایط ایکاردی احتمالا برای وی خیلی خسته کننده بوده و حالا برای آرامش، نیاز به شراب دارد.

اسپالتی در واکنش گفت:

به نظرم تو نیاز به آرامش داری. برای من بودن در رختکن اینتر هیجان انگیز بوده و مشکلی وجود ندارد. انگار در پذیرایی خانه ام نشسته ام. همه چیز بستگی به این دارد که با چه خصوصیاتی متولد شده ای. تو در یوونتوس بازی می کردی و برنده بودی. من هیچ چیزی نبرده ام. برای من، تجربه چنین شرایطی بالاترین چیز است. من سرمربی فوتبال شدم که بتوانم سایرین ارتباط برقرار کنم و اغلب هم موفق بوده ام. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

سرمربی بارسلونا پس از برتری تیمش مقابل والنسیا در رقابت‌های لالیگا از مهاجم لهستانی‌اش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا موفق شدند والنسیا را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارند و رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را از جیرونا پس بگیرند، گفت: عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم، اما اشتباهات فردی برای‌مان گران تمام شد. روی توپ‌های دوم خوب نبودیم. در نهایت به این دلیل بازی را بردیم چون از ضربات شروع مجدد نهایت استفاده را بردیم. واضح است که برای فصل آینده همه ما باید پیشرفت کنیم.

وی درباره شایعات مطرح شده حول آینده حرفه‌ای مهاجم لهستانی‌اش اظهار داشت: در مورد آینده حرفه‌ای هیچ یک از بازیکنانم صحبت نخواهم کرد. از نحوه کار و تمرین کردن لواندوفسکی خیلی راضی هستم. او در تیم ما یک الگوست و به همین خاطر است که در بازی امروز موفق شد هت‌تریک کند.

سرمربی بارسلونا درباره زننده گل اول تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: فرمین به سختی توپ را از دست می‌دهد. به شخصه او را دوست دارم و به همین خاطر این فصل فرصت‌هایی به او برای بازی می‌دهم. فرمین بازیکن حال و آینده بارسلونا است.

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ژاوی در تمجید از دروازه‌بان آلمانی‌اش گفت: تِراِشتگن در رختکن ما فرد بسیار مورد احترام و دوست‌داشتنی است. همه آنها یک خانواده هستند و جو خوبی در تیم حاکم است و همه می‌خواهند به هم کمک کنند. مارک آندره می‌داند که همه کنار او هستند.

وی درباره تکلی که پدری زد و مانع باز شدن دروازه‌ بارسا شد، عنوان کرد: عملکرد دفاعی پدری که در آن صحنه مانع باز شدن دروازه‌مان شد، ثابت می‌کند که او به لحاظ بدنی در وضعیت خوبی است. او تلاش مضاعفی داشت، در کارهای دفاعی به تیم کمک کرد و تیم را نجات داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها