Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:54:18 GMT

۱۱۳ واحد مسکونی آسیب‌دیده در حسین‌آباد کالپوش تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۹۹۹۷۸

۱۱۳ واحد مسکونی آسیب‌دیده در حسین‌آباد کالپوش تخلیه شد

علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تاکنون تعداد ۴۶۷ بازدید کارشناسی توسط متخصصان ستاد معین بنیاد مسکن مستقر در روستای حسین‌آباد کالپوش به انجام رسیده است، ابراز داشت: از این تعداد، ۲۲۶ واحد مسکونی تخریبی اعلام می‌شود و در مابقی واحدهای مسکونی نیز آثار آسیب مشاهده‌شده است

وی ضمن بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۱۳ واحد مسکونی آسیب‌دیده، تخلیه و تعداد ۱۱۳ واحد دیگر نیز در حال تخلیه هستند، اضافه کرد: تعداد ۷۹ فرم پرداخت هزینه اجاره بها توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان تکمیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان بابیان اینکه میزان خسارات واردشده در طرح هادی روستاها تاکنون رقمی معادل ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است، ابراز داشت: نسبت به برآورد اعتبار موردنیاز برای بازسازی ابنیه و تأسیسات روبنایی داخل حریم روستاها اقدامات لازم صورت گرفته است.

فلاحی بابیان اینکه هشت شهر و ۱۰۲ روستا در استان در اثر وقوع سیلاب دچار آسیب شدند، تصریح کرد: تعداد ۳۴۱ واحد مسکونی در شهرهای استان و یک هزار و ۵۴۸ واحد مسکونی در روستاها نیازمند تعمیرات هستند که نسبت به بازدید و انجام کارشناسی واحدها اقدام شده است.

وی اضافه کرد: در منطقه شهری ۳۵ واحد و حوزه روستایی ۴۷۷ واحد در مناطق مختلف استان متأثر از خسارات سیلاب شدند که بر اساس کارشناسی صورت گرفته این واحدها نیاز به تخریب کامل و احداث مجدد دارند.

کد خبر 4581209

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان سمنان رانش زمین میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۹۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است که برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان ‌اینکه بیش از یک هزار و 385 نفر از متقاضیان آورده 40 میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: 12 هزار و 765 نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر 2 هزار و 552 نفر تأیید نهایی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم