Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@23:54:34 GMT

جُنگ شادی نوروز ۹۸ در روستای یزدل آران و بیدگل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۰۰۵۱

جُنگ شادی نوروز ۹۸ در روستای یزدل آران و بیدگل برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: جُنگ شادی نوروزی با همکاری شورای اسلامی شهر، دهیاری و کانون فرهنگی هنری مسجد روستای یزدل در این روستا اجرا شد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در ایام نوروز با هماهنگی و همکاری شورای اسلامی شهر، دهیاری و کانون فرهنگی هنری مسجد روستای یزدل، جنگ شادی نوروز در این روستا اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود:  این جُنگ با اجرای برنامه هایی همچون نمایش تئاتر با موضوعات اجتماعی و طنز و اجرای استندآپ کمدی و تجلیل از فعالان فرهنگی و هنری توسط گروه هنری تئاتر یزدل به مدت چهار شب برگزار شد.

 

ضابطی با بیان اینکه سیاست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در همه شهرها و روستاهای تابعه شهرستان است، گفت: گروه های  هنری و هنرمندان شهرها و روستاهای تابعه می توانند با تعامل و ارتباط با اداره نسبت به دریافت مجوز برنامه های فرهنگی هنری در طول سال اقدام کنند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد و گروه های هنری و در راستای افزایش شادی و نشاط اجتماعی شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مطلوبی در سطح شهرستان باشیم./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب کمک به سیل زدگان امداد رسانی استان خوزستان خبرگزاری شبستان پلدختر مسافران نوروزی روستای یزدل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل جنگ شادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان