Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ماه یکی از وب سایت‌های چینی بر طبق معیار‌های AnTuTu یک لیست از ۱۰ عدد از بهترین دستگاه‌های موجود در پایگاه داده خود منتشر می‌کند. فهرست مارس در حال حاضر منتشر شده است و ما یک رهبر جدید داریم. شیائومی Mi 9 Explorer، تاج را از قهرمان ماه گذشته گرفته یعنی Xiaomi Mi 9 گرفته و بر سر خود نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیست ۹ مورد از ۱۰ گوشی هوشمند دارای یک تراشه است که بر روی یک پردازنده کوچک‌تر از ۱۰ نانومتر ساخته شده اند و فقط Nubia Red Magic Mars در حال استفاده از پردارنده Snapdragon 845 از سال گذشته است.

در حالی که آخرین دستگاه‌های شیائومی دارای دو جایگاه برتر هستند، گوشی هوشمند مخصوص بازی جدید vivo در سومین جایگاه قرار دارد. لازم به ذکر است که نسخه Monster دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است؛ این در حالی که است که نسخه معمولی همین دستگاه یعنی ویوو iQOO که در جایگاه ششم قرار دارد دارای ۸ گیگابایت رم است. گوشی‌های سامسونگ گلکسی S10 و سامسونگ گلکسی S10+ بین این دو مدل iQOO‌ها قرار دارند، اما ما نمی‌دانیم که آیا آن‌ها از پردازنده Snapdragon 855 استفاده می‌کنند یا یک تراشه Exynos 9820 به طور آزمایشی در آن قرار گرفته است.

شرکت AnTuTu به صراحت اعلام کرد که تعداد گوشی‌های Galaxy S10 که مورد آزمایش بنچمارک قرار گرفتند به طور قابل توجهی بیشتر از Galaxy S9 در سال گذشته است. این مسئله بدین معنی است که فروش پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ بسیار خوب بوده است. این وب سایت چینی همچنین یادآور شد که ما باید همچنان در انتظار حضور پرچمدار‌های جدید به این لیست باشیم. از جمله این پرچمدار‌ها می‌توان به هوآوی P30 Pro، اوپو Reno و Meizu 16s اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: دوربین پرچمدار جدید شیائومی بهترین کیفیت فیلم‌برداری را دارد +تصاویر 

انتهای پیام/

۱۰ گوشی برتر طبق معیار‌های AnTuTu

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست

گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۳ را با جزئیات منتشر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1402 را با جزئیات منتشر کرد و شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه در صدر این لیست قرار دارند.

برای مشاهده 100 واردکننده‌های برتر سال 1402 اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!