Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:20:40 GMT

راه روستاهای فامنین بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۰۲۱۳

راه روستاهای فامنین بازگشایی شد

سید مجید شماعی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر اثر بروز سیلاب ناشی از بارندگی و شکسته شدن بند خاکی چهره قان اراک، راه 2 روستای فامنین مسدود شده بود.
وی اضافه کرد: با انتقال ادوات سنگین راهسازی، بنیاد مسکن و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شامل 6 دستگاه کامیون کمپرسی، 2 دستگاه بیل زنجیری، یک دستگاه گریدر، 2 دستگاه لودر عملیات ترمیم و بازسازی جاده روستاهای قلعه جوق و راستگویان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار فامنین اظهار داشت: به علت مسدود بودن مسیر این 2 روستا هماهنگی برای تهیه و توزیع اقلام غذایی نظیر نان، کنسرو و آب معدنی توسط دهیاری ها در روستاهای راستگویان و قلعه جوق صورت گرفت.
شماعی افزود: با تلاش تیم های یاد شده بخشی از راه برای تردد مسافران و اهالی روستا بازگشایی شد و هم اینک تلاش برای بازگشایی کل مسیر ادامه دارد.
وی با بیان اینکه بروز سیلاب موجب شسته شدن سطح جاده و آسیب به چهار نقطه این راه روستایی شده به گونه ای که تا عمق سه متر راه از بین رفته است ادامه داد: کار زیر سازی و پر کردن قسمت های شسته شده توسط سیلاب هم اینک در چهار نقطه در حال انجام است.
فرماندار فامنین اظهار داشت: یک دستگاه بیل زنجیری توسط سپاه فامنین به روستای قلعه جوق با هدف مشارکت در عملیات امدادرسانی اعزام شد.
شماعی گفت: با حضور متولیان و مسئولان از روستاهای وزندان، آقاج، خواجه حصار، قلقل آباد، تجرک، قشلاق و ازناو بازدید صورت گرفت.
وی افزود: همچنین در بازدید از منابع آب، مسیل های داخل و حاشیه شهر فامنین، اقدام های لازم برای لایروبی و احداث کانال های انتقال آب به طول حدود یک و نیم کیلومتر در چند نقطه شهر صورت گرفت.
شماعی اضافه کرد: چادر و ملزوماتی نظیر پتو و موکت به روستای وزندان برای اسکان یک خانوار که در جریان سیل منزل آنها به طور کامل تخریب شده بود ارسال شد.
بر اثر بروز سیلاب ناشی از بارندگی و شکسته شدن بند خاکی چهره قان اراک راه 2 روستای فامنین از 11 فروردین امسال مسدود شده بود.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 راهداری و حمل و نقل جاده سیل کامیون کمپرسی مسافران مسکن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد