Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده سریال «زوج یا فرد» گفت: قصه این سریال کاملا ایرانی و شرقی است. رگه‌های سیاسی مربوط به حوزه بازنشستگی داشت که بنا به دلایلی از آن پرهیز کردیم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو «مهران مهام» تهیه کننده سریال «زوج یا فرد»، درباره اینکه سریال‌های نوروزی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشند، گفت: متن خوب زیر ساخت اصلی برای تولید یک سریال است و به عبارتی چراغ راه ما است که بتوانیم باقی مراحل مثل انتخاب بازیگر، کارگردان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. را به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: در جا‌هایی هم شده که یک بازیگر خوب توانسته جایگاه متن را ارتقا دهد و در برخی مواقع هم متن خوب است، اما بازیگر، آن را در همان حد نگه می‌دارد.

این تهیه کننده همچنین با اشاره به انتخاب بازیگران سریال «زوج یا فرد» گفت: خدا به من لطف داشت در شرایط سختی که پیش رویمان بود، توانستیم بازیگرانی که می‌خواهیم را انتخاب کنیم. همانطور که می‌دانید تعداد زیادی سریال طنز در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در حال ساخت هستند و به همین خاطر اغلب بازیگران طنز ما در این سریال‌ها مشغول به کارند و بر همین اساس ما حق انتخاب زیادی نداشتیم. اما با این حال بازیگر‌هایی که مدنظرمان بود را پیدا کردیم با آن‌ها قرارداد بستیم.

مهام درباره حضور بازیگرانی که به طور ثابت در چند سریال اخیر با آن‌ها همکاری داشته است، در این سریال نیز بیان داشت: ما چند نفر را برای نقش‌های دیگری کاندیدا کرده بودیم و دو نفر از آن‌ها با جای دیگری قرارداد داشتند. نقش‌های اصلی همین افرادی هستند که الان در این سریال حضور دارند، اما نقش‌های فرعی که می‌خواستم انتخاب کنم همگی سر کار بودند.

تهیه کننده سریال «دردسر‌های عظیم» درباره درونمایه سیاسی این سریال نیز گفت: قصه این سریال کاملا ایرانی و شرقی است. رگه‌های سیاسی مربوط به حوزه بازنشستگی داشت که گفتیم بنا به دلایلی از آن پرهیز کنیم. ما در سریال‌ها معمولا قصه افرادی را می‌گوییم که مشکل دارند چراکه فردی که مشکلی ندارد قصه هم ندارد.

وی درباره اینکه پرداختن به موضوعات جامعه در سریال‌های کمدی، دچار تذکر و سانسور می‌شود، افزود: ما درباره هر چیزی صحبت کنیم، تذکر می‌دهند، راجع به قوم، شغل، صنف و ... صحبت می‌کنیم به ما می‌گویند درباره این‌ها صحبت نکنید!



مهام با بیان اینکه ساخت کار‌های کمدی روز به روز سخت‌تر می‌شود، گفت: متاسفانه روز به روز تولید کار‌های کمدی سخت‌تر می‌شود. همه ما مردم هستیم و در این شرایط کنونی جامعه نیاز به خنداندن و خندیدن بیشتر داریم. فضای کنونی کشور به گونه‌ای است که مخاطب انتظار دارد شب که پای تماشای یک سریال می‌نشیند، حال خوبی به او دست بدهد، حال اگر محتوایی هم داشته باشد که بهتر است، این در شرایطی است که برخی برنامه‌های گفتگو محور بیشتر شبیه به دورهمی شده و همه سعی در خنداندن مردم دارند که البته اغلبشان محتوای خاصی هم ندارند.

گفتنی است سریال «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف زاده هر شب با بازی مهران غفوریان، هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، یوسف تیموری و ... از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ساخت سریال کمدی ماجرای بازنشستگی زوج یا فرد مهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال