Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلور ناواس در خصوص شرایطش و اوضاع تیم صحبت کرد.

طرفداری- کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید بعد از شکست 2-1 مقابل والنسیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به نقل از آ.اس، ناواس گفت:

شکست: لحظه سختی است. ما باید با این لحظه روبرو شویم و باید درس بگیریم. اشتباهاتی در این فصل داشتیم اما اوضاع در فصل های آینده متفاوت است؛ زیرا این باشگاه باید برنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط بدنی بد نسبت به والنسیا: من چیزی در خصوص ضعف بدنی حس نکردم. ما بیشتر فشار می آوردیم و حریف ضدحمله می زد. بازیکنان والنسیا سریع بودند و چند بار اذیت شدیم اما توپ را داشتیم. حریف خوب دفاع می کرد. وقتی بازنده باشی یعنی جایی را اشتباه کردی. ما نسبت به بازی های قبل پیشرفت کردیم و این خوب است.

بحث دروازه بانی: همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و مربی را متقاعد کنم. من قرارداد دارم و می خواهم اینجا باشم. ببینیم چه می شود. ما باید روی ضربات آخر تمرکز کنیم برای خانواده مان و هوادارانی که از ما حمایت می کنند. اگر مربی از من بخواهد که بروم، جدا می شوم اما تا زمانی که قرارداد دارم برای این پیراهن می جنگم. برای همه عناوین مبارزه می کنیم تا جایی باشیم که حقمان است. 

شرایط: من قبلا گفتم که نمی خواهم دیگر فصلی مثل امسال را تجربه کنم. آسان نیست که فرصت بازی کردن نداشته باشی. بازیکنان دوست دارند تا بازی به بازی در زمین حضور داشته باشند و ریتم بازی خود را حفظ کنند. برای فصل آینده، می خواهم اعتماد به نفس سالهای اخیرم را داشته باشم.

لوکا زیدان: بازی کردن لوکا، تصمیمی است که مربوط به کادر فنی است. لوکا دروازه بان خوبی است که تجربه زیادی کسب کرده است. کسی چیزی را به او کادو نداده است. برخی می خواهند در مورد این که پسر مربی است او را قضاوت کنند. تجربه بالایی دارد و به یادگیری ادامه می دهد. ما باید او را بر اساس کاری که درون زمین انجام می دهد، قضاوت کنیم نه موارد دیگر.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم