Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام لطفیان با تاکید بر اینکه اقتدار انقلاب اسلامی در پیوند با آموزه های پیامبر(ص) است، گفت: سوژه تمدن سازی اسلامی باید در سطح دنیا پیاده سازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت الاسلام« کاظم لطفیان» امروز (15 فروردین) در همایش رسول رحمت اظهار کرد: مسئله نفوذ که مطرح می شود علما دژ نفوذناپذیر در جامعه هستند و ماموریت تبلیغ، تبیین معارف دینی و اقامه حدود الهی بر عهده علمای شیعه و اهل سنت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با بیان اینکه کسی نمی تواند بر پیامبر (ص) پیشی بگیرد و خداوند به او سلام می کند، افزود: پیامبر(ص) تنها مفسر هستی است و نظام آفرینش بر مبنای وجود مبارکش ترسیم شده است.
 

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به اینکه امروز جهان تشنه سیره رسول الله (ص) است، گفت: باید خود و جامعه را به معارف اسلامی و سیره پیامبر اکرم(ص) نزدیک کنیم.
 

وی با تاکید بر اینکه استکبار و دشمنان اسلام از هیچ توطئه ای برای ضربه زدن به اسلام دریغ نمی کند، عنوان کرد: عربستان 500 میلیارد دلار باج به اسرائیل داده که برای آنان شهر هوشمند تاسیس کند و متاسفانه گاو شیرده ای برای استکبار شده اند.
 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با بیان اینکه آموزش دموکراسی استکبار برای جهان اسلام این است که دریای خون در جهان اسلام به راه بیاندازند، ادامه داد: دشمن با جنگ مذهبی می خواهد بنیان های انقلاب و ایران اسلامی را در هم بشکند.
 

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه پیامبر (ص) به ما عزت و مبارزه با استکبار آموخت، تاکید کرد: امروز اقتدار انقلاب اسلامی در پیوند با آموزه های پیامبر اکرم(ص) است.
 

وی با اشاره به اینکه هرگز از تهدید دشمنان نمی ترسیم، افزود: امروز علمای اهل سنت و شیعه هم پیمان می شوند که مجدد آموزه‌های پیامبر (ص) را در جامعه ترویج دهیم و این مهمترین ماموریت است.
 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با تاکید بر اینکه امروز اسلام خوب و بد وجود دارد که یکی سازش و یکی چالش را به ارمغان آورده است، گفت: اسلام نابی که از مرگ بر امریکا هیچ هراسی ندارد از نظر دشمنان چالشی است که همواره برای ضربه زدن به آن تلاش می کنند.
 

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه امروز اولویت با پیام های بعثت پیامبر (ص) است، افزود: مبعث اعلام رسالت پیامبر اکرم (ص) بود بنابر این امروز روز اعلام نبوت پیامبر(ص) نیست.
 

به گفته وی رسالت پیوستگی و نامحدود می تواند باشد و مبعث پیامبر (ص) به رسالت است نه نبوت؛ و رسالت مدیریت پیوسته کل انسانیت و عالم است.
 

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با بیان اینکه سوژه تمدن سازی اسلامی باید در سطح دنیا پیاده سازی شود، گفت: فراگیری سوژه تمدن اسلامی ماموریت بزرگی است که بر روحانیت و علمای دین می باشد و باید در این راستا نهضت تبیین و اعتماد به نظام اسلامی راه اندازی شود.
 

حجت الاسلام لطفیان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه هستند، تاکید کرد: نباید علما و روحانیون شیعه و اهل سنت در جهت ناامیدی و یأس جامعه سخنرانی و قدم بردارند.
 

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) افق نگاه ما را از زمین تا آسمان بالا برد، عنوان کرد: امروز ماموریت بالا بردن افق جامعه اسلامی بر عهده علمای شیعه و اهل سنت است.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب پلدختر استان خوزستان کمک به سیل زدگان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل طغیان کارون آموزه های پیامبر تمدن سازی اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)