Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:12:25 GMT

علما و روحانیون در تبیین گام دوم انقلاب کوتاهی نکنند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۲۱۵

علما و روحانیون در تبیین گام دوم انقلاب کوتاهی نکنند

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه نباید علما و روحانیون در تبیین گام دوم انقلاب کوتاهی کنند، گفت: باید تفکر «رونق تولید» را در جامعه به اثبات برسانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بیرجند، حجت الاسلام «احمد رضایی» امروز (15 فروردین) در نشست مشترک علمای شیعه و تسنن استان با عنوان همایش رسول رحمت، اظهار کرد: عید مبعث روز بزرگ انقلاب جهل زدایی از چهره بشریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سرمایه بزرگی است، گفت: باید گام رو به جلو اما متفاوت از گذشته برداریم و امروز باید تمدن اسلام ناب به همت و تلاش علمای شیعه و اهل سنت برای جامعه القا و تبیین کنند.
 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه نباید علما و روحانیون در تبیین گام دوم انقلاب کوتاهی کنند، افزود: امروز به برکت انقلاب بیش از 170 هزار مسجد در کشور ساخته شده و روستاهای دور افتاده گازرسانی شده لذا وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب و افتخار به گذشته انقلاب را در جامعه تبیین کنیم.
 

وی با اشاره به اینکه امید به آینده باید با تبیین ثمرات و دستاوردهای انقلاب در مردم ایجاد شود، ادامه داد: امسال به فرموده مقام معظم رهبری «رونق تولید» نامگذاری شده است و این مهم نیز باید برای جامعه تببین شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر «رونق تولید» را در جامعه به اثبات برسانیم، عنوان کرد: علما و روحانیون وظیفه دارند تفکر مصرف گرایی را از مردم بگیرند تا تولید در کشور رونق یابد.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب پلدختر استان خوزستان کمک به سیل زدگان شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل امداد رسانی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است