Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@13:06:26 GMT

هومن حاجی عبداللهی: ایفای نقش روحانی کار سختی بود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۴۶۳

هومن حاجی عبداللهی: ایفای نقش روحانی کار سختی بود

به گزارش جهان نيوز، «هومن حاجی عبداللهی» بازیگر سریال «نون خ» در گفت‌وگو با فارس، درباره نقشی که در این سریال ایفا می‌کند، گفت: همانطور که دیدید در این سریال نقش یک روحانی را ایفا کردم و این اولین بار است که در این قالب قرار گرفتم که بسیار هم دوستش دارم.

وی درباره چالش‌هایی که او را با این نقش مواجه کرده است، نیز بیان داشت: چنین نقشی حساسیت‌ها و محدودیت‌های خاص خود را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال نقش قشری از اجتماع را بازی می‌کردم که هم پوشش متفاوتی دارد و هم اینکه باید برای رسیدن به آن تحقیق‌های بسیاری انجام می‌دادم و طی آن با روحانیون و افرادی که با آنها در ارتباط بودند، صحبت کردم.

این بازیگر با اشاره به سختی‌های ایفای این نقش ادامه داد: امیدوارم که مردم نیز با نقشم ارتباط خوبی برقرار کنند و من در این قالب موفق عمل کرده باشم. اوایل که چنین نقشی به من محول شد سختی‌ها و محدودیت‌های نقش را نمی‌دانستم و روز اولی که مقابل دوربین رفتم کمی طول کشید تا متوجه شوم باید چه کار کنم، در لباسم چگونه ظاهر شوم، طرز صحبت کردنم چطور باشد و چگونه در این ظاهر عادی رفتار کنم.

بازیگر سریال «پایتخت» همچنین درباره طنزی که در این سریال به کار گرفته شده است، گفت: بار طنز سریال به دوش من نبود، اما من هم در بخشی از طنز داستان با دوستان بازیگر دیگر مشارکت دارم. بار اصلی طنز داستان روی دوش خیلی از بازیگرها از جمله سعید آقاخانی، علی صادقی،‌ حمیدرضا آذرنگ و ... بود.

وی با اشاره به قصه سریال «نون خ» و تفاوت آن با سریال «پایتخت» نیز بیان داشت: قصه این سریال متفاوت، جدید و بکر، پیش برنده و درگیر کننده است و همه اینها در دل خود طنزی دارد که مردم را درگیر خود می‌کند. قصه‌های اجتماعی هم در پایتخت دیده می‌شوند و هم در «ن. خ».

این بازیگر ادامه داد: هر کدام از این دو سریال قصه خاص و منحصر به فرد خود را دارند و هیچ ربطی به همدیگر ندارد. مضمون هر دوی آنها اجتماعی است و زبان روایت‌شان فرق دارد.

حاجی عبداللهی درباره فضای سریال «نون خ» نیز افزود: این سریال دستمایه سیاسی، طنز، معنوی و احساسی دارد و هم اینکه از تصاویر بسیار چشم نوازی در آن بهره گرفته شده است. معتقدم این سریال تلفیقی از جعبه مداد رنگی بسیار زیبایی است که همه رنگ در آن دیده می‌شود. از بازیگر گرفته تا لهجه و لوکیشن و ...

وی در پایان از دومین همکاری خود با سعید آقاخانی نیز گفت: همیشه دوست دارم با آقاخانی همکاری کنم. او دارای کمترین ترس‌های موجود در زندگی است و بسیار جسور، با اخلاق، خونسرد و مهربان است و در کار حرفه‌ای خود به بازیگرانش سخت نمی‌گیرد و بنا بر این خیلی هم راحت می‌گذرد.

سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»

«نون خ» در‌گیر چالش‌هایی جدی شده است؟ به نظر می‌رسد علاوه بر اختلاف‌نظرهای مالی، برخی بازیگران سریال‌ها نیز چندان مایل به ادامه یافتن سریال‌ها نیستند. گفته می‌شود تمایل به حضور در پروژه‌های جدید و عبور از سایه شخصیت‌های قصه از مهم‌ترین علل کاهش میل بازیگران «نون خ» به ادامه یافتن این سریال است. همچنین حرف‌و‌حدیث‌هایی از اختلاف تیم تولید بر سر ادامه سریال وجود دارد. گفته‌ می‌شود که گویا آقاخانی با توجه به سختی‌های کار، تمایل چندانی به ادامه کار ندارد. البته هیچ‌یک از این شنیده‌ها تأیید و تکذیب نشده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، به هر روی روز گذشته در نشست مشترک برخی از عوامل این سریال با رسانه‌ها، مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال، از شکایت حسین صفامنش، خواننده قبلی این سریال، خبر داد و گفت: شکایت آقای صفامنش، ربطی به آقای آقاخانی ندارد. در یک دوره‌ای در همین سریال از ترانه «شیرین شیرین» استفاده کردیم که خواننده‌اش تماس گرفت و تشکر کرد. ما استفاده کوتاهی از ترانه آقای صفامنش کردیم. تصور اینکه چنین شکایتی می‌شود نداشتیم.

فرجی با تاکید بر اینکه نافی مالکیت ایشان نیستیم اظهار کرد: فکر می‌کردیم آقای صفامنش از ما تشکر می‌کند. پخش این موسیقی در سکانس کولبر‌ها باعث معرفی آن ترانه شد. با‌این‌حال اگر راهی برای جبران باشد اقدام می‌کنم. در فصل‌های قبلی در خدمت ایشان بودیم. ایشان از خواننده‌های خوب کشور هستند.

او درباره ادامه‌یافتن این سریال بیان کرد: آقای آقاخانی پستی گذاشتند که «نون خ» ادامه پیدا نمی‌کند. فعلا تصمیمی بر ادامه‌اش نداریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. فرجی در پاسخ به این سوال که سریال چه حذفیاتی داشته گفت: بالاخره به طور طبیعی حذفیات و اختلاف‌نظر‌هایی داشتیم؛ ولی آنقدر نبود که به کار ما لطمه بزند. شاید از بسیاری از سریال‌های معمولی ممیزی ما کمتر بود. کسانی که با تلویزیون همکاری دارند سفارشی کار می‌کنند، چون کارفرمای ما تلویزیون است. اما مذاکره هم صورت می‌گیرد. سعید آقاخانی هم خیلی ظریف سراغ موضوعات می‌رود. خود ما ممیزی‌های اولیه را انجام می‌دهیم و می‌دانیم کجا ممکن است به کسی بربخورد.

ماجرای کرمان

فرجی با اشاره به دلخوری شورای شهر کرمان از سریال تاکید کرد: من توضیحاتی به مسوولان کرمان دادم و گفتم سوءتفاهمی ایجاد شده و برخی نکاتی که مطرح می‌کنند هیچ ارتباطی با کرمان ندارد. فردی هم که نشان دادیم هزار کیلومتر قبل‌تر از کرمان بود و هیچ‌کدام از خانواده‌اش هم لهجه کرمانی نداشتند. ما از خود مردم کرمان هم نظر نارضایت‌گونه نداشتیم.

خط قرمز‌ها

او گفت: امسال «نون خ» از سال گذشته بیننده بیشتری داشت. خوشبختانه به ما اجازه دادند به قومیت بلوچ بپردازیم. دو خط قرمز مهم سازمان مسائل مذهبی و قومیت‌هاست که باید مراقبت شود و اهانت و تضعیف صورت نگیرد. به ما اجازه دادند به قوم بلوچ بپردازیم که این نکته باعث جذابیت شد. رئیس سازمان صداوسیما اجازه دادند به کولبر‌ها بپردازیم. مردم هم می‌گفتند این کار در عین کمدی بودن درد مردم را هم بیان می‌کند.

این تهیه‌کننده درباره اینکه پرداختن به قومیت‌ها سفارش سازمان بوده است یا خیر توضیح داد: اینکه به قومیت کرد بپردازیم کاملا پیشنهاد خود آقاخانی بود. من متنی را به او دادم و گفت خیلی متن خوبی است، اما باید به سمت یکی از قومیت‌ها برویم. کاظم نوربخش، بازیگر نقش سلمان، نیز در بخش دیگری از نشست بیان کرد: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ۵» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • آغاز اما و اگر‌ها برای ادامه «نون خ»
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ