Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:41:36 GMT

اعلام همبستگی رهبر جریان اپوزیسیون برزیل با ملت فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۶۲۹

اعلام همبستگی رهبر جریان اپوزیسیون برزیل با ملت فلسطین

رهبر جریان اپوزیسیون برزیل در مجلس سنای این کشور ضمن اعلام مخالفت با سفر رئیس‌جمهوری کشورش به فلسطین اشغالی و اظهارات او در مورد قدس و انتقال سفارت به این شهر، تصریح کرد که او هرگز نماینده ملت برزیل نیست.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، راندولف رودریگز، رهبر جریان اپوزیسیون برزیل از سفارت فلسطین در این کشور بازدید و با سفیر فلسطین دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد که بازدیدش از سفارت فلسطین در واقع به منزله پیام همبستگی ملت برزیل با ملت فلسطین است.

وی تصریح کرد که جریان اپوزیسیون برزیل نیز از ملت فلسطین حمایت می‌کند.

رودریگز خاطرنشان کرد، بسیاری از اعضای مجلس سنا و نمایندگان برزیل از جمله شماری از اعضای ائتلاف دولتی مخالف موضع رئیس‌جمهوری این کشور در قبال مسأله فلسطین و تقویت روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

وی موضع بولسونارو را مغایر با مواضع تاریخی برزیل در حمایت از فلسطین و راهکار تشکیل دو کشور با استناد به قطعنامه‌های بین‌المللی دانست.

رهبر جریان اپوزیسیون برزیل همچنین از حمایت پارلمان برزیل از مسأله فلسطین و تلاش برای افتتاح دفتر نمایندگی تجاری و فرهنگی در قدس شرقی خبر داد.

رئیس‌جمهوری جدید برزیل بر خلاف مواضع همیشگی این کشور در قبال مسأله فلسطین، اعلام کرده که سفارت کشورش را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد و در همین راستا، اقدام به افتتاح دفتر نمایندگی تجاری در این شهر کرده است. او به سبب مواضع جانبدارانه در حمایت از رژیم صهیونیستی، به «ترامپ برزیل» معروف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برزيل فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن

دانشجویان دانشگاه یونان در حمایت از غزه و همچنین در حمایت و پشتیبانی از خیزش دانشجویی در آمریکا برای دفاع از ملت فلسطین در مقابل سفارت رژیم‌ صهیونیستی در آتن تظاهرات کردند.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • لاپید به امارات می‌رود
  • لاپید به امارات سفر می‌کند
  • رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم)
  • رهبر انقلاب در دیدار معلمان: تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است (فیلم)
  • خیزش دانشجویی حمایت از غزه به کشور عربی رسید
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم