Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:08:44 GMT

مدارس آق قلا و گمیشان تا ۲۴ فروردین تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۲۶۷۵

مدارس آق قلا و گمیشان تا ۲۴ فروردین تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گوهری راد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگارارن اظهار کرد: با عنایت به مصوبه شماره ۱۰ شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای تامین استان گلستان و بنابر درخواست فرمانداران شهرستان های آق قلا و گمیشان و تاکید مجدد در جلسه مورخه ۱۴ فروردین این شورا، به منظور جلوگیری از مشکلات و حوادث احتمالی همه مدارس شهرستان های آق قلا و گمیشان تا ۲۴ فروردین ماه ۹۸ تعطیل اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش گلستان بنا به تاکید وزیر آموزش و پرورش تمهید مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس در ۱۷ فروردین ۹۸ را تدارک دیده بود ولیکن بنابر درخواست فرمانداران شهرستان های مذکور و ضرورت اسکان سیل زدگان و همچنین دستگاه های امدادرسان در اماکن آموزشی، با تعطیلی مدارس تا ۲۴ فروردین ماه موافقت می کند.

همچنین فرماندار آق قلا هم اظهارکرد: در سیلاب اخیر مدارس محلات حکیم آباد، شهرک معلم، ایثار و کل آباد بیشترین خسارت را متحمل شده اند و علیرغم کاهش ارتفاع آب در سطح شهر آق قلا٬ امکان بازگشائی مدارس محلات فوق الذکر بعد از تعطیلات عید نوروز وجود ندارد.

امانگلدی ضمیر در خصوص تعطیلی مدارس روستاهای شهرستان آق قلا هم تصریح کرد: جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان٬ شامگاه هر روز برگزار می شود و آخرین اقدامات دستگاه های اجرایی در سیل اخیر مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد، تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس روستاهای شهرستان آق قلا منوط به اخذ مصوبه ستاد مدیریت بحران خواهد بود و متعاقبا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری و مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

کد خبر 4581424

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی مدارس اداره کل آموزش و پرورش گلستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا ، مطابق سال‌های گذشته؛ تمام موزه‌های گروه دفینه در سراسر کشور، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل هستند؛ اما این موزه‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت آماده بازدید مراجعه کنندگان خواهند بود.

گروه موزه‌های دفینه شامل پردیس موزه‌ای دفینه، پردیس موزه‌ای شهدای رامسر، موزه زمان، موزه هنر ایران، موزه خودرو‌های تاریخی ایران، موزه نور و روشنایی یزد و موزه ملی هنر‌های اصفهان هستند.

همچنین موزه‌های این گروه در روز‌های شنبه هر هفته نیز تعطیل هستند به جز موزه زمان که در تمام روز‌ها آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • آسیب جدی به راه‌های شهرستان خوسف در پی جاری شدن سیلاب
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)