Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@05:10:39 GMT

جشنواره عکس، فیلم و سفرنامه نوروزی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۵۴۱

جشنواره عکس، فیلم و سفرنامه نوروزی برگزار می شود

جشنواره عکس، فیلم و سفرنامه نوروزی، اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، جشنواره عکس، فیلم و سفرنامه نوروزی، هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

 

فیلم و ویدئو دیجیتال، فیلم موبایلی، عکاسی دیجیتال، سفرنامه نویسی داخلی بخش های اصلی جشنواره عکیس، فیلم و سفرنامه نویسی را تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند عکس، فیلم و سفرنامه خود را با موضوعات سفر و جاذبه های گردشگری در ایران، میراث فرهنگی و اماکن تاریخی ایران، آیین ها و سنت های نوروز ایرانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

نگاه ویژه به آثار تاریخی، اماکن، آیین ها و جاذبه های گردشگری استان های نیمه غربی کشور موضوع جنبی این جشنواره است.

 

علاقه مندان به شرکت در جشنواره عکس، فیلم و سفرنامه نویسی تا 31 فروردین ماه 98 فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس farhanhi@ichto.ir  ارسال کنند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل سیل لرستان بارندگی و سیلاب پلدختر استان خوزستان کمک به سیل زدگان طغیان کارون شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل فیلم و عکس نوروزی سفرنامه جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، معاون پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان در حاشیه این کلاس آموزشی گفت: این دوره آموزشی خبرنویسی با هدف پیشرفت مهارت دانش آموز خبرنگاران جدید و افزایش مهارت آنها در خبر نویسی برگزار شده است.
حسین سرداری با اشاره به اینکه این دوره در دو روز پیش بینی شده افزود: مدرس این دوره سجاد سرداری نیا دانش آموزخبرنگار پانا‌ی مدرسه است که با حضور بیش از ۱۵ خبرنگار دبیرستان برگزار شد.
حسین سرداری گفت: امیدواریم که این دوره باعث پیشرفت دانش آموزان در حوزه‌ی خبر نویسی شود و ما شاهد پیشرفت آنها در این رشته باشیم.

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • رشد ۵۰ درصدی گردشگری در بخش «کَن»
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور