Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@21:38:50 GMT

انتصاب حجت الاسلام احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۰۴۶۱۲

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت الاسلام احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند. حجت الاسلام مروی که قبل از این معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری بود جایگزین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام احمد مروی  کیست؟

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در خانواده متدین در شهر مقدس مشهد متولد شد و پس از گذراندن دروس حوزوی از اواخر سال ۱۳۶۸ در دفتر مقام معظم رهبری مشغول فعالیت شده و از همان آغاز دوران رهبری حضرت آیت خامنه‌ای به امر ایشان همکاری گسترده‌ای را در قسمت‌های مختلف دفتر رهبری شروع کرده است.

حجت الاسلام مروی درباره چگونگی آشنایی با رهبر انقلاب و همکاری با ایشان در مصاحبه‌ای چنین گفته است: من تقریباً از اواخر سال ۶۸ افتخار همکاری در دفتر مقام معظم رهبری را پیدا کردم. تقریباً حدود هشت، نه ماه که از دوره رهبری ایشان می‌گذشت، بنده در قم، مشغول درس و کار‌های طلبگی ام بودم که به امر و با عنایت و نظر مبارک خود ایشان، این افتخار نصیب این حقیر شد که همکاری را در دفتر شروع کنم و در خدمت ایشان باشم.

البته قبل از انقلاب هم، از دوره تقریباً نوجوانی خدمت ایشان در مشهد بودیم و ارادت داشتیم. در سخنرانی‌های ایشان در مسجد امام حسن، در مسجد کرامت و جلساتی که در منزلشان داشتند، خدمتشان می‌رسیدیم. ما از همان دوره تقریباً نوجوانی، ارادت به ایشان و ارتباط داشتیم. حتی یادم هست ایشان با مرحوم پدر و مرحوم اخوی ما آشنا بودند و گاهی منزل ما تشریف می‌آوردند و ارتباط، ارادت و آشنایی ما با ایشان به سال‌های تقریباً ۵۳-۵۲ برمی گردد، ولی ارتباط کاری مان از تقریباً اسفند یا بهمن ۶۸ شروع شد که اینجا در معاونت ارتباطات حوزه ای، در خدمت ایشان هستیم.

 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تولیت آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست

احمد مهدوی گفت: نامه تشکل‌ها به رهبری موضوع جدیدی نیست و موارد آن تا حد زیادی مرتفع شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، احمد مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در خصوص نامه تشکل‌ها به رهبری گفت: محتوای این نامه پیش از این نزد رهبری برده شده و اتفاقا موارد آن تا حدود زیادی مرتفع شده است.

مهدوی ابهری ادامه داد: موارد مطرح شده در خصوص عدم اطلاع انجمن‌ها از خطاب نامه و امضای آن کذب می‌باشد و این موضوع که امری کارشناسی و اقتصادی بوده ارتباطی به بورس کالا ندارد.

دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی افزود: رسانه‌ها به جای حاشیه‌سازی باید به دنبال همدلی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • تبارنامه‌ی ما دفتر شهیدان است
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است