Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مرسدس در نمایشگاه خودرو پکن سال گذشته برای اولین بار از چشم‌انداز نسبتا عجیب خود برای خط تولید لاکچری مایباخ رونمایی کرد. (تصویر زیر) امسال در نمایشگاه خودرو شانگ‌های که از ۱۶ تا ۲۵ آوریل برگزار می‌شود، مرسدس از یک طرح مفهومی بالارده دیگر از مایباخ رونمایی خواهد کرد که البته مانند شاسی‌بلند سال گذشته طرح نامتعارفی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه آزمایشی شاسی‌بلند جدید که اولین مدل سری GLB نام خواهد گرفت بار‌ها مورد سوژه عکاسان بوده و می‌توان گفت: شکل کلی این مدل هیجان انگیز تا حدود زیادی مشخص شده است. با توجه به تصاویر جدیدی که از داخل کابین این طرح منتشر شده، به نظر می‌رسد اولین سری GLB زمان زیادی تا تولید ندارد، زیرا طراحی داشبود با دیگر مدل‌های جدید مرسدس که در صف تولید قرار دارند شباهت بالایی دارد.

اما شاید خیلی‌ها ندانند که خط تولید GLB به چه هدفی افتتاح شده است؟ مدل‌های سری GLB چه ویژگی‌هایی دارند؟ در ابتدا باید گفت: این سری چیزی میان دو خط تولید GLA و GLC قرار می‌گیرد تا تولید کراس‌اوور‌های مرسدس باز هم افزایش پیدا کند. تصاویری که از نسخه آزمایشی این مدل منتشر شده یادآور حالت مکعبی مانند سری GLK است که تعدادی از ویژگی‌های اختصاصی GLB را در خود جای داده است. از طرفی یک بخشی از ویژگی‌ها مانند نمایشگر دیجیتال دوگانه، خروجی‌های تهویه هوا، فرمان و پنل داخلی درب از سری A-Class و CLA به ارث رسیده است که زیاد هم جای تعجب ندارد.

پیشرانه، جعبه‌دنده و تقریبا تمامی قطعاتی فنی از مدل‌های دیگر مرسدس برداشت شده تا با طرحی کاملا ترکیبی از تمامی شاسی‌بلند‌های این شرکت آلمانی طرف باشیم. طراحی این مدل به دلیل حالت جعبه‌ای یا مکعبی، بسیار جادارتر از مدل‌های سری GLA خواهد بود. همچنین قسمت صندوق و باری نیز فضای بزرگ‌تری دارد.

پیش‌بینی می‌شود اولین مدل سری GLB با توجه به ویژگی‌هایی که از طرح‌های کراس‌اوور مرسدس دارد با دیفرانسیل چهارچرخ تولید و عرضه شود، هرچند مدل ارزان‌تر این سری می‌تواند از سیستم FWD (دیفرانسیل چرخ‌های جلو) مرسدس بهره ببرد.

تصاویر به‌دست آمده از این مدل نویدبخش یک خودرو تمام عیار لاکچری را می‌دهد که ویژگی‌های مثبت دیگر خط تولید‌های مرسدس را به ارث برده و برای هر فعالیت مناسب است. به احتمال فراوان این مدل از قیمت بالایی نیز برخوردار است. در هر صورت تا کمتر از دو هفته دیگر در نمایشگاه خودرو شانگ‌های تمامی مشخصات و جزئیات این مدل منتشر شده و در آن زمان می‌توانیم شناخت بهتری از سری GLB داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: خیابان‌های اروپا زیر چرخ‌ خودروهای الکترکی هوندا +تصاویر

انتهای پیام/

اتومبیل نسل جدید مرسدس را ببینید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری مرسدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران از هشتم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی همه استان‌های کشور نسبت به ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود از بخش خصوصی فعال استان تقاضا کرد در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند، چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

باستین تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده است با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیازهایی که از سایر کشور است و کشورهایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

وی اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشورها هم شود. از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده است و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شود منجر به نتیجه شود و دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

کد خبر 6087529

دیگر خبرها

  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل