Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پس از 3 تلاش شبانه‌روزی جنازه فرد 60 ساله در رودخانه بخش کجور نوشهر پیدا شد که منابع محلی این احتمال که جنازه مربوط به معاون 115 اورژانس باشد را مطرح کردند که رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر این خبر را تایید کرد است.

پس از 3 تلاش شبانه‌روزی جنازه فرد 60 ساله در رودخانه بخش کجور نوشهر پیدا شد که منابع محلی این احتمال که جنازه مربوط به معاون 115 اورژانس باشد را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود؛ وی از سه روز قبل در حین انجام امور مربوط به منزل خود در روستای حسن‌آباد بخش کجور مازندران، ناگهان به داخل رودخانه مجاور سقوط کرده و به علت بالا بودن و شدت جریان آب دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.

پیکر بی‌جان وی پس از سه شبانه روز تلاش نیروهای جمعیت هلال‌احمر نوشهر و نیروهای مردم و غواصان در عمق رودخانه مجاور ویلایش پیدا شد.

به گزارش فارس حسین شیروانی رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر در گفت‌وگو با فارس این خبر را تایید کرده است.

دکتر کیانوش همراهی معاون امور مالی اورژانس 115 کشور در زمان مرگش، 60 سال سن داشت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث جمعیت هلال احمر معاون رودخانه اورژانس کشور نوشهر عکس سیل وحشتناک فیلم جوان لرستان قربانی مشهور خودکشی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • رییس جمعیت هلال‌احمر روز معلم را تبریک گفت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده