Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال های سال است که مردم روستای کتج و چندین روستای دیگر در دو بخش موگرمون و مرکزی لنده شاهد تلاش روز افزون مسئولانی هستند که برای زیرسازی و آسفالت این جاده ها تلاشی مضاعف دارند و عملیات راه سازی تا مرحله تکمیل وآسفالت پیش می رود ولی به آسفالت نمی رسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، راه های روستای نقش مهمی در مانایی و ماندگاری روستانشینان در روستاها دارد چرا که راه مهمترین مولفه برای زندگی در این روستاها برای تردد آنان محسوب می شود ولی این نکته مهم از چشم خیلی از مسئولان مغفول می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

چندسال است که مسئولان شهرستان لنده با شناسائی اولویت های شهرستان به خصوص توجه به راه های روستایی را یکی از مهمترین راهبردهای خود بیان می کنند و حتی در عمل نیز با تخصیص اعتباراتی این مهم را به منصه ظهور رسانیده اند و زیرسازی های خوبی نیز صورت گرفته است.

 

 

 

تا کنون بیش از سه الی چهار بار در طی 15سال گذشته جاده های روستایی دوک، کتج، سرسوره، گرداب و ده غندی و سایر روستا زیرسازی شده اند ولی به مرحله آسفالت که رسیده اند به اصطلاح کف گیر اعتبارات به ته دیگ خورده است و به دلیل بی تدبیری مسئولان حوزه راه و شهرسازی بازهم این همه اعتبار و هزینه صورت گرفته بر اثر عدم آینده نگری و بهتر بگوییم بی تدبیری مسئولان  به دلیل گرما و سرما و بارندگی تخریب شده است و روزی از نو برای مردم و روستانشینان آغاز شده است.

 

 

امروز مردم روستاهای مذکور گلایه مند از بی تدبیری مسئولانی هستند که ای کاش سه مرحله و اکنون مرحله چهارم زیرسازی های صورت گرفته را یکبار یک کاسه می کردند و این جاده ها را آسفالت می کردند و این گلایه آنان نیز با توجه به حجم هزینه های صورت گرفته کاملا منطقی به نظر می رسد.

 

 

امروز گلایه شهروندان روستای کتج برای چهارمین بار کانون توجه همه مسئولان و رسانه ها است چرا که واقعاً خیلی جای تاسف است که یک جاده سه کیلومتری چهار بار زیرسازی شود و رنگ آسفالت به خود نبیند.

 

 

متاسفانه این روند نیز باعث گلایه مندی خود مسئولان نیز شده است چرا که این رویه از سوی اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان هیچ دلیل منطقی ندارند جز چهار بار هدر دادن بیت المال و در نهایت روزی از نو.

 

امیدواریم با تخصیص سهمیه قیر ابلاغی جدید از سوی مسئولان استانی هرچه سریعتر شاهد آسفالت جاده های روستایی در بخش مرکزی و موگرمون لنده باشیم تا بیش از این شاهد مشکلات راه های روستایی نباشیم و مردم نیز رنگ سیاه آسفالت را بر جاده های خود به عینه ببینند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اصغر کاظمی افزود: در یکسال گذشته در ۷ کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان عملیات  آسفالت ریزی  انجام شد و همچنین ۲۷ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۵.۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان خوی انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد.

کاظمی یاد آورشد: تسطیح، رگلاژ، شانه‌سازی محورها به طول  ۶۶۹ کیلومتر، شن ریزی راه های روستای و فرعی به طول کیلومتر ۲۲۰ وبازسازی و نصب گاردریل به طول ۱۳۰۰ متر از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در سال گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی جاده ها ۳۰۰ عدد لامپ روشنایی در این مدت توسط اداره راهداری شهرستان تعمیر شد.

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز