Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم تمرکز و دوندگی لازم، اتکای بیش از حد به یک سیستم و فقدان تنوع تاکتیکی در کنار خستگی اصلی‌ترین دلایل عدم موفقیت ذوب‌آهن مقابل سپیدرود بود. ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز گذشته با برگزاری 3 دیدار ادامه یافت که در یکی از این رقابت‌ها، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پیکان تهران تن به تساوی خانگی بدون گل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن که در چند هفته گذشته روند موفقی داشته و توانسته بود از 4 بازی آخر خود 3 برد و یک مساوی را به دست آورد، مقابل سپیدرود تن به تقسیم امتیازات داد تا با 26 امتیاز موقتاً در رده نهم جدول جای بگیرد.

سبزپوشان اصفهانی درحالی مقابل سپیدرود به میدان رفته بودند که می‌دانستند با توجه به یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا و نتایج تیم‌های ماشین‌سازی، پارس حنوبی و پیکان از شانس خوبی برای جهش چند پله‌ای در جدول برخوردار بوده و می‌توانستند خود را تا رده هشتم جدول بالا بکشند اما مقابل شاگردان دست‌نشان تن به تساوی بدون گل دادند و با این حال صعود 2 پله‌ای را در جدول تجربه کردند. در آن سو شاگردان دست‌نشان نیز برای فرار از خطر سقوط و کم کردن فاصله‌شان با تیم نفت مسجدسلیمان، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداشتند اما نتوانستند به خواسته خود برسند و یک پله به سقوط نزدیک‌تر شدند.

ذوب‌آهن در تقابل با سپیدرود، با وجود ناکامی در کسب نتیجه دلخواه، بازی نسبتاً خوبی را به نمایش گذاشت و بازیکنان این تیم در بیشتر دقایق بازی تیم برتر زمین بوده و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند. با این وجود تیم منصوریان مقابل سپیدرود آن طراوت و جنگندگی همیشگی را نداشت. سبزپوشان اصفهانی در اکثر دقایق بازی دوندگی و تمرکز لازم را برای بهره‌ گرفتن از موقعیت‌های خلق شده را نداشتند و دلیل آن را باید در خستگی مفرط بازیکنان این تیم به خاطر فشردگی رقابت‌ها و حضور توامان در لیگ قهرمانان آسیا جست‌وجو کرد. ذوبی‌ها در فصل جاری نسبت به بیشتر تیم‌ها فرصت کمتری برای استراحت داشته و عوارض آن را می‌توان در ساق‌های خسته بازیکنان مقابل سپیدرود مشاهده کرد. از طرف دیگر یک‌نواخت بودن روند حملات ذوب‌آهن و اتکای آنها به استفاده از یک سیستم، به تیم‌های مقابل اجازه آنالیز دقیق و بستن راه‌های نفوذ ذوب‌آهن را می‌دهد. اتفاقی که در بازی مقابل سپیدرود نیز رخ داده و تیم دست‌نشان با دفاع تخریبی و فشرده خود اکثر معبرهای نفوذ ذوب آهن را بسته و اجازه خلق موقعیت چندانی را به آنها نداد.

یکی از نکات منفی ذوب‌آهنِ لیگ هجدهم، کمبود مهره لازم برای ایجاد تنوع تاکیکی در مواقع لزوم است. واقعیت آن است که تیم منصوریان اگرچه تیم روان، هماهنگ و یکدستی است اما توانایی و ابزار لازم برای تغییر تاکتیک و تنوع سیستم در طول بازی را ندارد و همین امر باعث می‌شود تا در مقابل تیم‌های دفاعی به مشکل بخورد. اتفاقی که در بازی مقابل سپیدرود نیز رخ داده و آنها با وجود برتری کامل در طول بازی نتوانستند از سد دفاع فشرده سپیدرودی‌ها بگذرند.

در آن سو سپیدرود اما طبق پیش‌بینی‌ها ظاهر شده و بازی کاملاً حساب شده‌ای را به نمایش گذاشت. شاگردان دست‌نشان با ارائه یک بازی تدافعی، در ضد حملات به دنبال رسیدن به گل بودند و اما هوشیاری و دفاع منطقی ذوبی‌ها مانع از آن شد تا از اندک موقعیت‌های ایجاد شده بهره ببرند. سپیدرود نظم دفاعی بسیار خوبی دارد و در این دیدار نیز شاگردان دست‌نشان با اتکاء به دفاع چندلایه و مستحکم خود، پرس سنگینی را به اجرا گذاشته و با یک بازی تخریبی و درگیرانه مانع از موقعیت‌سازی حریف می‌شدند.

گزارش بازی:

در نیمه نخست، ذوب‌آهن بازی را بهتر آغاز کرده و دست به حملات پراکنده‌ای روی دروازه سپیدرود زد. شاگردان منصوریان در این دیدار تلاش می‌کردند تا با نفوذ از جناحین، پاس در عمق و شوت‌های از راه دور به گل برسند، اما تاکتیک دفاعی بازیکنان سپیدرود اجازه استفاده از موقعیت‌های به وجود آمده را به آنها نداد. در آن سو سپیدرودی‌ها از همان دقایق ابتدایی با پرس از جلو و بازی تخریبی خود، سعی می‌کردند مانع خلق موقعیت ذوبی‌ها شده و با استفاده از ضدحملات برق‌آسا، به دنبال رسیدن به گل بودند و از همین طریق نیز موقعیت‌های خوبی به دست آوردند اما دفاع منطقی ذوبی‌ها اجازه انجام کار خاصی را به آنها نداد و در نهایت بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم باز هم این تیم ذوب‌آهن بود که بهتر کار کرده و کم کم کنترل توپ و میدان را در دست گرفت. تعویض‌ منصوریان در این نیمه و فرستادن محمدرضا حسینی به زمین، ضرب آهنگ حرکت ذوب‌آهن در فاز هجومی را بهبود بخشیده و سبزپوشان اصفهانی موقعیت‌های زیادی را خلق کردند اما بی‌دقتی مهاجمان در کنار دفاع منسجم سپیدرودی‌ها مانع از گلزنی آنها شد. سپیدرودی‌ها در نیمه دوم کاملاً عقب نشسته و ذوب‌آهن بازی کاملاً یک‌طرفه‌ای را ارائه می‌داد. تداوم حملات ذوبی‌ها در نهایت جواب داده و شاگردان منصوریان در اواخر بازی توسط اوساگوانا به گل رسیدند اما این گل توسط داور خطا اعلام شد تا سبزپوشان همچنان در حسرت گل بمانند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

حرص و جوش آذری از فرصت‌سوزی ذوبی‌ها در جایگاه ویژه فولادشهر تشویق بی‌امان منصوریان از سوی هواداران سبزپوش لیگ برتر فوتبال| تقسیم امتیاز ذوب‌آهن و سپیدرود در اصفهان

منصوریان: خیلی از سوت‌ها تشکیلات یک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی را عوض کرده است/  2 پنالتی و یک گل‌مان سوخت

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی است در دیدار مقابل سپیدرود رشت دو پنالتی و یک گل سالم این تیم نادیده گرفته شده است.

علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل شاگردانش مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار داشت: تیم ما با کیفیتی که دوست داشتیم بازی کرد. امروز روز سختی برای قسمت عقب تیم ما نبود و خیلی راحت در این منطقه بازی می‌کردیم. ما امروز یک جوانی به نام ایمان طاهری در خط دفاع‌مان بازی کرد که یک فوتبالیست خوب برای آینده فوتبال ایران و ذوب‌آهن خواهد بود. باید مواظب او باشیم مثل بعضی از جوانان که آسیب می‌بینند، نباید بگذاریم آسیب ببیند. الحمدلله با مدیریت خوب آقای آذری هم بازیکنی در این تیم آسیب نمی‌بیند.

«ما هفت هشت بازیکن‌مان را جابه‌جا کردیم و با یک ترکیب جدید به زمین رفتیم.»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: خوشحالم که برای اولین بار در تیمم به نقطه‌ای رسیدیم که 22 بازیکن آماده داریم و دغدغه‌ای از بازی کردن جوان‌های‌مان نداریم. تلاش‌مان را کردیم و این هم طبیعی بود. می‌دانستیم که تیم سپیدرود برای یک امتیاز به میدان می‌آید و برای آنها این امتیاز خیلی مهم بود. ما آنچه را که در زمین باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم، ولی یکسری اتفاقات در زمین افتاد که نتوانستیم به سه امتیاز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطر نشان کرد: امروز به واقع فهمیدم که نتوانستیم به سه امتیاز برسیم. خداراشکر می‌کنیم مسیرمان سخت است و باید با تمام وجود ادامه دهیم. ما هفته آینده با الوصل امارات بازی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم امانتدار پرچم کشورمان باشیم. از بچه‌های‌مان راضی هستم، روندمان تغییر کرده است و فوتبالی باحوصله و روبه‌جلو بازی می‌کنیموی درباره گل ذوب‌آهن که توسط داور خطا گرفته شد، گفت: الان یازده یا دوازدهمین بازی است که کارشناسان در آخر بازی ما می‌گویند که حق ذوب‌آهن خورده شد. الان که بازی تمام شده است کمکی به ما نمی‌شود. ما برای اعضای تیم داوری بازی امروز خیلی احترام قائل هستیم و آنها نامزد بهترین‌های داوری هستند. من خودم هم که بازی می‌کردم نمی‌توانم بگویم همیشه خوب بودم. هر بازیکن، مربی یا داور هم یک روز بد دارد، ولی قرعه روز بد در فولادشهر می‌افتد. بنیادی‌فر داور و مدیر خوبی است. من بعد از بازی فرصتی که داشتم با حوصله هر صحنه از بازی را 10 بار نگاه کردم، یک صحنه کریستین اوساگونا فقط می‌پرد بالا و ضربه می‌زند که گل می‌شود. در یک صحنه که از دست داور در رفت، بازیکن حریف وحید محمدزاده را هُل می‌دهد که پنالتی بود. چند مورد دیگر هم بود. ما دو پنالتی و یک موقعیت گل‌مان امروز سوخت. بنیادی‌فر داور خیلی خوبی است، ولی متأسفانه 11، 12 بازی است که قرعه روز بد داوری به ما می‌خورد.

منصوریان ادامه داد: اعتراض کمکی نمی‌کند جز اینکه فضای داوری را متشنج می‌کند. اعتقاد من بر این است که باید از داوری حمایت کرد. من برای اینکه خودم را قانع کنم می‌گویم داور هم مثل بازیکن و مربی روز بد دارد. ما با روش تیم حریف کاری نداریم و باید بازی را می‌بردیم. یک گل ما مردود اعلام شد، دو سه موقعیت را خراب کردیم و دو پنالتی‌مان هم سوخت. فردا در برنامه‌های ورزشی این اتفاقات کارشناسی شود که برای ما فقط نوشداروی پس از مرگ سهراب است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: ما اگر امروز می‌بردیم با یک بازی کمتر در رتبه هفتم جدول قرار می‌گرفتیم. ما اصلاً دوست نداریم درباره داوری بحث کنیم، چون جایگاه داوری قابل احترام است. با اشتباهات داور من نمی‌توانم به بازیکنم بگویم بد بازی کرده است. ذوب‌آهن باشگاه اخلاق‌مداری است و خود من هم معتقدم باید پشت داوری ایستاد. نمی‌شود از یک داوری که الیت دوی آسیاست، ایراد گرفت. من همه‌ی داوران را دوست دارم و سرآمد آنها علیرضا فغانی است که 10 کلاس از داوری آسیا بالاتر است. اعتقاد من این است که فضای داوری خیلی به‌هم ریخته است. شما ببینید یک سوت می‌توانست ما را هفتم جدول کند و یک سوت دوازدهم جدول. خیلی از سوت‌ها در چند سال گذشته تشکیلات یک باشگاه، مدیرعامل و سرمربی را عوض کرده است. ما با تمام وجود پشت داوری می‌ایستیم و اینقدر صبر می‌کنیم که در فولادشهر نه اینکه به نفع ما داوری کنند، بلکه داوری درست ببینیم.

وی در واکنش به اینکه دست‌نشان گفته است حدادی‌فر باید فیرپلی را در صحنه‌ای از بازی که بازیکن سپیدرود مصدوم بوده رعایت می‌کرده است، گفت: ما توقع داشتیم هفت هشت دقیقه وقت اضافه گرفته شود. شش تعویض صورت گرفت و هفت بار برانکارد به زمین آمد. ما اگر بخواهیم از فوتبالیست‌های اخلاق‌مدار نام ببریم یکی از آنها قاسم حدادی‌فر است و دیگری ابراهیم صادقی از سایپا. اینها متفاوت هستند و صفت پهلوانی دارند. قاسم توپ را به اوت زد. ما در حمله صد درصد بودیم، ولی باز هم بازیکنان ما توپ را بیرون زدند. شاید بعضی از بازیکنان این کار را بکنند، ولی قاسم این‌طور نیست. با تمام احترامی که برای آقای دست‌نشان قائلم می‌گویم که قاسم حدادی‌فر فوق‌العاده پسر خوبی است.

منصوریان همچنین یادآور شد: ما اولین ایده‌ای که باید حتماً در تیم استوار و نهادینه می‌کردیم وضعیت روحی و روانی بازیکنان بود. ما تلاش‌مان این بود که تیم به باخت عادت نکند. این اتفاق زمان می‌برد و اگر صبر و حوصله داشته باشیم تیم به آن نقطه می‌رسد. ما از طرف مدیرعامل حمایت کامل را داشتیم و نگران نبودیم که پشت سرمان را نگاه کنیم و هر دفعه که بازی می‌کردیم شکل تاکتیکی تیم‌مان تغییر می‌کرد. امروز می‌توانم به جرأت بگویم که به داخل زمین می‌رویم تا ببریم و برای مساوی به زمین نمی‌رویم. تفاوتی بین صدر جدول و پایین جدول در لیگ ما نیست، چون به خاطر مشکلات زمین‌هایی که داریم لیگ ما فیزیکی است.

وی تصریح کرد: ما تیم‌مان به لحاظ فیزیکی خیلی خوب است و اگر این اتحادی که بالای سر ماست حفظ شود این تیم شرایط خیلی بهتری پیدا می‌کند. مدیرعامل ما تمام تمرکزش روی تیم است، مبارزه می‌کند و نتیجه‌اش به تیم منتقل می‌شود. جوانان ما خیلی خوب هستند و دستورات تاکتیکی را از گروه ما می‌گیرند. ما در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا ذوب‌آهن ایران هستیم و در آینده ثابت خواهد شد که ذوب‌آهن خیلی حرف‌ها در آسیا برای گفتن خواهد داشت.

دست‌نشان: حدادی‌فر افتخار فوتبال ماست اما برای رهبری تیم خوب نیست/ ذوب‌آهن خیلی بیشتر از ما از داوری نفع برد!

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت به دفاع از عملکرد داور دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن پرداخت و تأکید کرد که تیم میزبان از اشتباهات داوری بیشتر سود برده است.

نادر دست‌نشان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: این بازی برای ما بسیار حائز اهمیت و سنگین بود. همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، ذوب‌آهن بدون استرس و حساسیت بازی را دنبال می‌کرد. حریف با تاکتیک از پیش تعیین‌شده و با جوانانی که داشت، می‌خواست عرصه را بر ما تنگ کند و در نیمه دوم با حضور باتجربه‌ها، فشار بیش از حدی به ما بیاورد. ما از این موضوع باخبر بودیم و ذوب‌آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم کناره‌ها را ببندیم که تا حدود خیلی زیادی موفق شدیم. در 30 دقیقه آخر، ذوب‌آهن را به بازی مستقیم و ارسال بلند توپ‌ها مجبور کردیم، اما در استفاده از ضدحملات کمی عجول بودیم. برخی از بازیکنان امید ما برای اولین بار در ترکیب سپیدرود به میدان می‌رفتند و تجربه گردش توپ ما در ضدحملات مناسب نبود. بازی قابل قبولی بود و هواداران دو تیم از بازی لذت بردند. طرفداران ما دیدند بچه‌های تیم چقدر عاشقانه برای سپیدرود بازی کردند.

سرمربی سپیدرود رشت در پاسخ به این پرسش که آیا تغییرات مدیریتی این باشگاه به فوتبال رشت کمک کرده است یا خیر، تصریح کرد: حیف است تیم‌های شهرستانی چون سپیدرود، ابومسلم، نساجی، ذوب‌آهن و سپاهان در لیگ برتر نباشند. ما با مشکلات عدیده مالی و سخت‌افزاری مواجه هستیم. البته شما باید این سؤال را از مسئولان عالی‌رتبه فوتبال ایران و وزارت ورزش بپرسید.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری درباره نفع بردن تیم سپیدرود از اشتباهات داوری و عدم پذیرش گل تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن خیلی بیشتر از داوری نفع برد! اجازه دهید ما فیلم بازی را ببینیم. از این گل‌ها زیاد به ثمر می‌رسد، اما قرار نیست داور با میل من و شما تصمیم بگیرد. من درباره داوری صحبت نمی‌کنم. بنیادی‌فرد از داوران خوب ماست و پس از فغانی، دومین داور ایرانی کمیته داوران AFC و فیفا محسوب می‌شود. باید از این افراد حمایت شود. شاید داور اشتباهی مرتکب شود، اما این اتفاق در محوطه جریمه رخ داد و من نمی‌توانستم صحنه را ببینم. نمی‌دانم شما کجا نشسته بودید که صحنه را دیدید.

«شاید اگر داور خطای بازیکنان ذوب‌آهن را به خاطر جلوگیری از حملات ما اعلام می‌کرد، بازیکنان ذوب‌آهن اخراج می‌شدند.»، سرمربی سپیدرود ضمن بیان این جمله اظهار داشت: به‌هرحال این نظر داور بود و به بازیکنان حریف اخطار هم نداد. ما تصمیم‌گیری درباره این صحنه‌ها را به کارشناسان واگذار می‌کنیم، اما در مجموع داوری خیلی خوبی داشتیم.

دست‌نشان ضمن گلایه از قاسم حدادی‌فر تصریح کرد: او بازیکنی باتجربه، تکنیکی و باعث افتخار ذوب‌آهن و ایران است، اما رهبری او در زمین خوب نیست. برای برد نباید هر کاری انجام داد. ارسلان مطهری پای بازیکن من را زد و حدادی‌فر توپ را گرفت. او برای گلزنی جلو رفت و از مطهری هم برای گل زدن استفاده کرد. اگر آن توپ گل می‌شد، فکر نمی‌کنم برای علیرضا منصوریان و تیمش لذت‌بخش بوده باشد. این اتفاق در چند صحنه تکرار شد.

پس از اعتراض یکی از خبرنگاران به صحبت‌های دست‌نشان و اشاره به وقت‌کشی بازیکنان سپیدرود، وی خاطرنشان کرد: بهتر است جواب شما را ندهم. ذوب‌آهن مساوی کرده و شما از روی تعصب این حرف را می‌زنید. مطهری پس از آن صحنه عذرخواهی کرد. آن وقت شما می‌گویید بازیکن من خودش را انداخت؟ صحنه‌هایی هستند که بازیکن واقعاً ضربه می‌خورند. شما بازیکنان را آدم آهنی نبینید و بدانید آنها هم احساسی هستند. ما در چند صحنه توپ را به خاطر بازی جوانمردانه به بیرون زدیم و بازیکن خارجی شما نیز چنین کرد. ما انتظار دیگری از حدادی‌فر داریم، نه اینکه خودش توپ را بگیرد و برای گلزنی جلو بیاید.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش در لیگ برتر می‌ماند یا خیر، گفت: اگر من را قبول دارید، می‌گویم سپیدرود در لیگ برتر می‌ماند. این اتفاق به کمک بازیکنان باوجودم رخ می‌دهد. چهار بازیکن رده امید در تیم من بازی می‌کنند. مگر بازی‌های بعدی ما مقابل چه تیم‌هایی است؟ مگر این تیم‌ها بالاتر از ذوب‌آهن هستند؟ ما غرور نداریم؟ مگر فاصله ما با سایر تیم‌ها چقدر است؟ بچه‌ها امیدوار شده‌اند و برای بقا تلاش می‌کنند. ما از تجربه‌های علی کریمی و خداداد عزیزی هم استفاده می‌کنیم.

دست‌نشان بازی با ذوب‌آهن را سخت توصیف کرد و اظهار داشت: ببینید تیم ما مقابل ذوب‌آهن چگونه بازی می‌کند. زمانی که من جوان بودم، ذوب‌آهن در لیگ تخت جمشید بازی می‌کرد. همه تیم‌ها برای ما بزرگ و عزیز هستند، اما ما هم سپیدرود هستیم و 20 هزار نفر در رشت از ما حمایت می‌کنند. اکنون در رده پانزدهم جدول هستیم، اما یک اتوبوس برای حمایت از ما به اصفهان آمدند. با انرژی و عشقی که آنها به ما می‌دهند، تمام وجودمان را می‌گذاریم تا موفق شویم. مسئولان ورزشی هم نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند. اگر ذوب‌آهن امکانات سپیدرود را داشته باشد، آن زمان می‌خواهید چه کنید؟

وی با بیان اینکه مسئولان وزارت ورزش باید کاری اساسی انجام دهند، تصریح کرد: تیم‌هایی که واقعاً نمی‌توانند مردمی باشند، باید به شهرستان‌ها بیایند. چندی پیش به یک نفر که سال‌های گذشته میلیاردی هزینه می‌کرد و من هم سرمربی تیمش بودم، گفتم با یک چهارم این هزینه می‌تواند به نساجی یا سپیدرود بیاید. در آن زمان هزینه تبلیغات تیم هم بالاتر می‌رود، اما برخی دوست دارند که در پایتخت باشند.

سرمربی سپیدرود در ادامه افزود: در فوتبال ما هر کسی که به دنیا می‌آید، از او می‌پرسند آبی هستی یا قرمز. در تهران هیچ تیمی به جز استقلال و پرسپولیس نمی‌تواند رشد کند. چه بهتر است مدیران کلان ما و شرکت‌ها، این بودجه را به سمت تیم‌های شهرستانی بیاورند، چون این کار عقلانی‌تر است.

دست‌نشان در مورد وضعیت دروازه‌بانان تیمش خاطرنشان کرد: ایمان صادقی و کوروش ملکی؛ دو دروازه‌بان خیلی خوب تیم ما هستند و پرانرژی تمرین می‌کنند. با توجه به نوع بازی ذوب‌آهن، صادقی را ترجیح دادیم که موفق بود و عملکرد خوبی داشت.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

دیگر خبرها

  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید