Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، خطیب موقت نماز جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در میان ملت‌های به پاخواسته و تازه انقلاب کرده کمتر دیده شده است که بر اصول و مبانی انقلابی پایدار بمانند، این یکی از کلیدی ترین عوامل رشد، بالندگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحیلی و واکاوی این جمله باید بگویم که قدرت برای تدوام  انقلاب ثمره سه پیوند سه مقوله مهم از جمله مکتب و نظریه‌ای که از پشتوانه علمی، معرفتی و ایمانی برخوردار باشد، رهبری صالح و  مردم و آحاد جامعه هستند.

خطیب موقت نماز جمعه در تعریف مکتب انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی جوشیده از آموزه‌های وحیانی و برآمده از آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) است که در زمان بعثت آن بزرگوار هستیم. 

وی ادامه داد: اگر مکتبی از بالاترین تعالیم علمی برخوردار بود اما به درستی مدیریت نشود، قطعا از صراط مستقیم منحرف می‌شود، توصیه امام معصوم و پیشوایی پیامبران و در دوران فقهای عالم و هوشمند و آراسته به علم و عدالت برای تداوم مکتب و نظریه اسلام است.

حجت‌الاسلام ابوترابی با اشاره به روایت ذکر شده در اهمیت رهبری در یک جامعه اسلامی اظهارکرد: حکومت، مدیریت سیاسی و رهبر جامعه در سایه پیشوای صالح و عادل محقق می‌شود، 

وی ادامه داد: رمز تداوم و بالندگی  انقلاب در وجود شما مردم تعریف می‌شود، این ملت‌ها هستند که راه را برای نقش آفرینی انبیا تعریف می‌کنند و زمینه اقتدار دولت‌های صالح را فراهم می‌کنند. 

این خبر در حال تکمیل است..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها ابوترابی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۰۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد

محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت‌های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرد:‌ای دنیا حرمت دانشگاه‌های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه‌ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیرو‌های نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه‌ها نمی‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیرو‌های نظامی و امنیتی کشور‌هایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می‌دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می‌کنند.‌ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید.‌ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه‌ها نیرو‌های امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی‌های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد:‌ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشور‌های سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می‌کنند. ما از وجدان بیدار جامعه جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشور‌های عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می‌کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می‌ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد:‌ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی.‌ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم