Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رشید حیدری مقدم رییس مرکز بهداشت استان همدان درباره آخرین آمار طرح سلامت نوروزی نیز بیان کرد: ۱۳ هزار و ۱۶۳ بازدید از مراکز عرضه موادغذایی شامل رستوران ها، خوار و بار فروش‌ها و سوپر مارکت‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین امسال صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نتیجه بازرسی از این مراکز معرفی متصدیان ۱۵۹ مرکز به مرجع قضایی و پلمب ۹۸ واحد به علت رعایت نکردن اصول و نکات بهداشتی بوده است.

رییس مرکز بهداشت استان همدان ادامه داد: بازرسان چهار هزار و ۱۶۴ مورد بازرسی از اماکن عمومی از جمله سرویس‌های بهداشتی، حمام، خوابگاه ها، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و بوستان‌ها انجام دادند که ۴۲ فرد متخلف به مرجع قضایی معرفی و ۱۵ واحد پلمب شد.

حیدری مقدم اضافه کرد: ۴۱۳ مورد بازدید هم از اماکن بین راهی شامل مراکز عرضه موادغذایی، سرویس بهداشتی و نمازخانه‌ها صورت گرفت که ۱۰ واحد پلمب و متصدیان ۲۳ واحد به دادگاه معرفی شدند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: ۲۳ تن و ۲۶ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و خارج از چرخه مصرف در این مدت زمان کشف و معدوم شده است.

وی گفت: ۲۵۰ بازرس معاونت بهداشتی، نظارت بر حدود ۱۶ هزار واحد صنفی استان همدان را در قالب اجرای طرح سلامت نوروزی برعهده دارند.

حیدری مقدم گفت: این محموله حاوی پنج هزار قوطی شیر خشک است که از طریق این معاونت برای کودکان سیل زده لرستان ارسال شد

  رییس مرکز بهداشت استان همدان افزود: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی این استان آمادگی کامل برای اعزام نیرو و اقلام داوریی و بهداشتی به مناطق سیل زده کشور را دارد.

انتهای پیام/د.ا

بازدید از مراکز عرضه موادغذایی همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز بهداشت نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز