Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:27:00 GMT

بازگشت توله گرگ‌ها به آغوش مادر در خمین

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۰۳۱۸

بازگشت توله گرگ‌ها به آغوش مادر در خمین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛با همکاری اهالی روستای مزرعه قاسم در خمین توله گرگ‌هایی که از مادر خود جدا شده بودند به مادر پیوستند.

محمود مجد سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خمین گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود دو قلاده توله گرگ تازه متولد شده در خانه قدیمی در روستای مزرعه قاسم شهرستان خمین بلافاصله مأمورین یگان حفاظت شهرستان خمین در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجد افزود: پس از بررسی محل با توجه به اینکه زمان زیادی از جدایی توله‌ها از مادر نگذشته بود و مادر توله گرگ‌ها در ارتفاعات بالا دست روستا مشاهده شده بود توله گرگ‌ها توسط محیط بانان به ارتفاعات انتقال و رها سازی شدند.

وی اضافه کرد: پس از کنترل به وسیله دوربین دوچشمی خوشبختانه مشاهده شد که ماده گرگ پس از رها شدن توله‌ها به محل رها سازی برگشته و توله هایش را با خود برد.

انتهای پیام/ج

با کمک اهالی یک روستا در خمین توله گرگ‌ها به مادر پیوستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حیات وحش محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته

سازمان ثبت احوال کشور میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزند آوری در سال گذشته را ۳۲.۱ سال برای پدران و ۲۷.۳ سال برای مادران اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمارهای موجود میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری در کل کشور در سال ۱۴۰۲ برابر با ۳۲/۱ سال بود.

بر اساس این گزارش میانگین سن پدر، برای نقاط شهری برابر با ۳۲.۷ سال و نقاط روستایی برابر با ۲۹.۹ سال است. در سال ۱۴۰۲ در بین استان‌ها بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به استان تهران با رقم ۳۴.۵ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان  با ۲۷.۱ سال است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز میانگین سن مادر نیز در اولین فرزندآوری در کل کشور در این مدت برابر با ۲۷.۳  سال بوده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور، در این خصوص مقدار شاخص در نقاط شهری ۲۸.۱  سال و در نقاط روستایی ۲۴.۴  سال است. بیشترین میانگین سنی مادران در اولین فرزندآوری، در بین استان‌ها مربوط به استان تهران  با ۳۰.۸ سال و کمترین آن مربوط به استان سیستان و بلوچستان  با ۲۲.۷ سال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر است
  • توله کفتارهای زخمی شده توسط سگ‌های روستا در کهگیلویه مداوا شدند
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • (ویدئو) تولد یک توله سگ به رنگ سبز لیمویی خبرساز شد
  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد