Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@18:15:50 GMT

همدردی با سیل زدگان وظیفه همه ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۱۳۶۸

همدردی با سیل زدگان وظیفه همه ملت ایران است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سروآباد اظهار داشت: امروز هموطنان ما در لرستان، گلستان و مازنداران در سختی و عذاب هستند و به کمک ما نیاز دارند.
وی افزود: کسانی که قصد کمک به سیل زدگان را دارند، می توانند با تحویل کمک های نقدی و غیرنقدی خود به مراکز جمع آوری کمک های مردمی از جمله کمیته امداد و هلال احمر به یاری سیل زدگان بشتابند و در این بحران ذره ای از مشکلات آنها را کم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه سروآباد در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: بنا بر فرموده معظم له هرکدام از ما با مردم و نظام یک عهد و میثاق بسته ایم و باید به آن وفادار بوده و عهد شکن نباشیم.
وی با بیان اینکه همه باید به یاد حساب الهی و قیامت باشیم، تاکید کرد: زندگی زودگذر است و مسئولیت از آن زودگذر تر است بنابراین همه باید روزی در برابر خداوند متعال جوابگوی اعمال و کردار خود باشیم و نباید کاری کنیم که شرمنده حق تعالی شویم.
ماموستا حسینی با اشاره به دسیسه دشمنان علیه اسلام و مسلمین اضافه کرد: امروز دشمنان با تمام قوا به جنگ با اسلام و مسلمانان آمده اند و قصد دارند به هر طریق ممکن به اسلام و مسلمانان ضربه وارد کنند.
وی یادآور شد: وحدت و اتحاد بزرگترین رمز موفقیت مسلمانان در برابر دشمنان است و تا زمانی که مسلمانان متحد و یکدل باشند در برابر دشمنان پیروز و سربلند خواهند بود و زمانی که اتحاد خود را از دست بدهند از دشمنان ضربه خواهند خورد.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان کردستان خطبه های نماز جمعه سیل مسلمانان ملت ایران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه

عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علین امروز بیانیه ۱۵۰ نماینده در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه) قوه مقننه، بیانیه 150 نماینده در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا را قرائت کرد.

 متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیبت‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستم‌دیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به 7 دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت‌خواه و نوع‌دوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • 10 خبر خوشی که به مذاق دشمنان خوش نیامد | از آخرین دستاوردهای کشور بیشتر بدانید
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند