Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم به پرداختن رگه‌های بومی و سبک زندگی سعید آقاخانی به عنوان کارگردان سریال نوروزی شبکه یک و نگاه مهارتی و استعدادیابی برنامه «عصر جدید» در کنار سریال‌ها و برنامه‌های دیگر، بیشترین رأی مثبت را دادند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، لحظاتی پیش تلویزیون در بخش خبری خود پربیننده‌ترین سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیون را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که در این بین نام سریال «نون.خ» و برنامه «عصر جدید» بیشتر دیده می‌شود. همان‌طور که دو روز پیش سیدمرتضی میرباقری معاون سیما اشاره کرد: "امسال ما پُروپیمان‌تر از سنوات قبل برنامه‌ها و سریال‌های نوروزی‌مان را روی آنتن بردیم. تجربیاتی که در سنوات قبل داشتیم به ما کمک کرد تا اتفاقات بهتری در سیمای تلویزیون رقم بخورد.

می‌دانستیم که بهار و طبیعت نوروزی، سفر، گردش و صله‌رحم را با خود به همراه دارد و از این جهت باید برنامه‌ها و سریال‌های نمایشی جنبه تنوع، سرگرمی و طنز مناسبی را داشته باشند؛ از این جهت 4 سریال نوروزی «نون‌.خ»، «زوج یا فرد» و «شش قهرمان و نصفی» با دستمایه طنز و «بر سر دو راهی» ملودرام اجتماعی و خانوادگی روی آنتن رفتند. در حوزه فیلم‌های سینمایی هم 20 فیلم سینمایی ایرانی جدید و قابل توجه و 120 فیلم سینمایی خارجی محصول 2017 به بعد برای نوروز تلویزیون انتخاب شدند".

بنابراین مردم معرفی چهره سال و نوع پرداخت تحویل سال شبکه یک سیما را پسندیدند و به قاب توجه شبکه سه به اقوام ایرانی در تحویل سال هم رأی مثبتی دادند. در نهایت طبق نظرسنجی‌ها 40 درصد مخاطبین رسانه‌ملی تحویل سال شبکه سه را دیدند. مردم اجرای احسان علیخانی را بیشتر پسندید و در وهله بعدی مخاطب اجرای رامبد جوان و سیدعلی ضیاء بودند.

برخورد هوشمندانه «نون.خ» با ادعای نتانیاهو/ چطور باید برای اقوام ایرانی سریال ساخت؟«نون.خ» مشکل گویشی ندارد فقط شیطنت مجازی استشروع ساخت فصل دوم "نون.خ" احتمالا تابستان

سریال «نون.خ» شبکه یک از نظر مردم نسبت به سریال‌های «زوج یا فرد» و «بر سر دو راهی» پیشتاز شد. البته که این دو سریال را بیشتر دیدند. عنوان پرمخاطب سریال نوروزی سیما را به خودش اختصاص داد. چرا که به تعبیر مردم علاقه‌مند این سریال، علاوه بر سرگرمی، رگه‌هایی از اصالت ایرانی و سبک زندگی اقوام را در «نون.خ» دیده شد. البته جسارت در طنز سیاسی «زوج یا فرد» و عاشقانه جذاب «بر سر دو راهی» را هم پسندیدند.

«عصرجدید» هم گوی سبقت را از دیگر برنامه‌های تلویزیون چون «خندوانه» و «برنده‌باش» گرفت. مردم ورود شبکه سه به موضوع شناساندن استعدادها، آشنایی با مهارت‌ها و پرورش نخبه‌ها را پسندید و از این جهت رأی مثبت بیشتری به «عصر جدید» دادند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT8 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو شبکه یک شبکه نسیم شبکه سه عید نوروز رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو شبکه یک شبکه نسیم شبکه سه عید نوروز رسانه ملی تلویزیون شبکه دو شبکه یک شبکه نسیم شبکه سه عید نوروز رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!