Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش در شهر معمولان و روستای چم‌مهر مستقر شدند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از معمولان، تکاوران کلاه سبز تیپ عملیات ویژه و نیروی مخصوص نیروی زمینی ارتش با بهره‌گیری از تجهیزات شناوری اعم از انواع قایق و نفربرهای آبی و خاکی برای امدادرسانی و ترابری مردم و اقلام مورد نیاز از طریق رودخانه و مسیرهای صعب العبور در شهر معمولان و روستای چم‌مهر مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیپ همچنین با تلاش تکاوران و کارکنان خود کمپ‌های مختلفی برای اسکان موقت مردم سیل زده معمولان و چم‌مهر تشکیل دادند. همچنین دو گردان از تیپ 284 نیروی زمینی ارتش برای لایروبی و خارج کردن گِل از منازل مردم سیل زده در مناطق سراب دوره و چگنی مستقر شدند.

250 نفر نیروی کمکی و امدادی به همراه تجهیزات لجستیکی، ترابری، امداد و نجات، امکانات بیمارستانی، تانکرهای آب و ژنراتورهای برق و سایر نیازمندی‌های لازم از گروه‌های 44 و 55 توپخانه و بیمارستان 577 اصفهان به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شدند.

تیم‌های بسیج جامعه پزشکی به معمولان اعزام شدشهر معمولان از محاصره سیل خارج شد؛ ورود نخستین ناوگان راهداری به شهربیمارستان صحرایی ارتش فردا در پلدختر راه‌اندازی می‌شود؛ بازگشایی راه زمینی معمولان

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز همچنان از لحظات ابتدایی سیل، با پرواز انواع بالگردهای 206، 214 و شینوک، ضمن جابه‌جایی مصدومان و خانواده‌های گرفتار در مناطق صعب العبور، اقلام پشتیبانی مورد نیاز مردم سیل‌زده را ترابری و تامین می کند.

گفتنی است در پی دستور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران مبنی بر لزوم افزایش تجهیزات مهندسی برای تسریع در لایروبی شهر پلدختر و بازگشایی راه‌ها، تجهیزات متعددی شامل تعدادی بولدوزر، کمپرسی، ماشین‌های سنگین، پل‌های شناور و ... از گروه 411 مهندسی بروجرد راهی پلدختر و سایر مناطق سیل زده شد.

بر پایه این گزارش امدادرسانی شبانه روزی کارکنان نیروی زمینی ارتش شامل خدمات درمانی، طبخ غذای گرم و توزیع در بین مردم سیل زده بصورت مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مولانایی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان، با اشاره به اسکان اضطراری متاثرین بارندگی در سطح شهر سنندج گفت: در پی بارش باران در شهرستان سنندج تعدادی از معابر محلات سطح این شهر دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با حضور در این مناطق به ساکنین منازل مسکونی امدادرسانی کردند.

وی افزود: در پی بارش شدید باران در روزهای گذشته، در مناطق مسکونی خیابان طالقانی سنندج تعدادی از منازل دچار آب گرفتگی شد که دستگاه‌های خدمات‌رسان با اعزام تیم‌های عملیاتی به این شهروندان امدادرسانی کردند.

وی عنوان کرد: پس از تخلیه تعدادی از منازل مسکونی، ساکنین این منازل اسکان داده شدند و تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی و شرکت آب و فاضلاب اقدامات لازم را برای رفع مشکل و هدایت آب‌های سطحی انجام داده است.

معاون عمرانی فرماندار سنندج اضافه کرد: اکیپ اتفاقات شرکت گاز نیز گاز این مناطق را موقتاً قطع کردند.

کد خبر 6096031

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش