Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید محمود موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تاکنون حدود ۳۰ موکب اربعین فعالیت خود برای امدادرسانی و خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در استان را آغاز کرده‌اند. این مواکب در اردوگاه‌ها و اماکنی که ویژه اسکان سیل‌زدگان در نظر گرفته شده است در شهرستان‌های شوشتر، شوش، دشت آزادگان، بستان، حمیدیه و غیره خدمات خود را ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع غذا توسط مواکب میان روستاهای سیل‌زده خوزستان، افزود: تعداد مواکب فعال در خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان از سیل به صورت مرتب در حال افزایش است. به طوری که تعداد آن‌ها شب گذشته ۲۰ موکب بود که امروز ۱۰ موکب دیگر نیز وارد عمل شدند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ادامه داد: پخت و توزیع سه وعده غذای گرم و همچنین توزیع جیره غذای خشک در میان سیل‌زدگان توسط مواکب در حال انجام است.

وی یادآور شد: تمام اقدامات مواکب در زمینه خدمات‌رسانی به سیل زدگان با هماهنگی هلال احمر و مدیریت بحران شهرستان صورت می‌گیرد. به طور کلی مدیریت فعالیت مواکب در این بخش و تعیین میزان و نوع خدمات موردنیاز در هر محل توسط هلال احمر انجام می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به پخت نان به صورت سیار برای سیل‌زدگان توسط مواکب دو شهر، گفت: از روز شنبه هفته گذشته یک موکب در شهر دزفول ضمن پخت نان، آن را در اختیار مراکز اسکان سیل‌زدگان و هلی‌کوپتر ارتش به منظور توزیع در مناطق درگیر سیل صعب‌العبور می‌دهد.

موسوی ادامه داد: تأمین مواد اولیه پخت نان و غذایی که توسط مواکب در میان سیل‌زدگان توزیع می‌شد، تا کنون با هزینه موکب‌داران و کمک‌های مردمی انجام شده است. در این راستا صحبت‌هایی شده تا تأمین مواد اولیه نظیر گوشت و آرد از سوی سازمان صنعت و معدن استان و با قیمت تعاونی در اختیار این مواکب قرار داده شود.

وی عنوان کرد: به منظور جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان در خوزستان ستادی تحت نظر آیت‌الله موسوی جزایری تشکیل شده است که این ستاد مردمی با هماهنگی استانداری به کمک سایر نهادهای امدادرسان آمده است.

کد خبر 4582016

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان سید محمود موسوی موکب سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زهرا سیدمعلمی گفت: پویش سلامت دهان و دندان با هدف آگاهی رسانی در خصوص­ اهمیت و نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه مردم برگزار شده است.
او افزود: در طی این پویش با انجام آگاهی رسانه‌ای، مردم در ارتباط با سلامت دهان و دندان با وظایف خود آشنا می‌شوند، افزایش سواد سلامت مردم در این زمینه هدف ما است.
سیدمعلمی ادامه داد: این پویش سه روزه است و روز نخست سلامت دهان دریچه سلامت نامیده شده چراکه ناحیه دهان می‌تواند یک دریچه‌ای برای سلامتی کل بدن و حتی سلامت روح و روان مشخص شود و ایفای نقش کند.
روز دوم پویش اختصاص دارد به کودکان، عموماً در مدارس حضور پیدا می‌کنیم و این آگاهی‌ها برای دانش آموزان انجام می‌شود و روز سوم آگاهی رسانی برای مسئولان و سایر سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی است که وظیفه و مسئولیت خود را در رابطه با سلامت دهان و دندان بدانند.
دانشگاه‌های کل کشور در قسمت معاونت‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت، دندانپزشکان و دانشکده‌های دندانپزشکی حتی بخشی از دندانپزشکان بخش خصوصی در این آگاهی رسانی همراه شدند و در طی این سه روز قرار است از طریق برنامه‌ها و پوستر‌ها و مطالبی که تهیه شده به مردم اطلاع رسانی شود.
۳ هزار و ۴۰۰ مر کز خدمات جامع سلامتی در سطح کشور آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مردم در زمینه خدمات دندانپزشکی هستند.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک