Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:55:41 GMT

افزایش همبستگی ملی در سوریه در اعتراض به تصمیم ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۲۹۵۱

افزایش همبستگی ملی در سوریه در اعتراض به تصمیم ترامپ

دمشق- ایرنا- شماری زیادی از شهروندان سوری روز جمعه در دهمین روز از اعتراض ها خود به تصمیم اخیر دونالد ترامپ در مورد بلندی های جولان، با برگزاری برنامه هایی این اقدام رییس جمهوری امریکا را محکوم کرده و همبستگی ملی را افزایش دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سوریه (سانا)، مردم شهر قنیطره، شهرک سبینه و دوما در ریف دمشق امروز با برگزاری راهپیمایی نسبت به تصمیم ترامپ در خصوص به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی های اشغالی جولان اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در راهپیمایی شهرک سبینه که با حضور شماری از سوری ها، فلسطینی ها و فعالان این شهرک برگزار شد، معترضان با در دست داشتن عکس هایی از حافظ اسد و بشار اسد و پرچم سوریه تصمیم ترامپ را باطل دانسته و آن را محکوم کردند.
مردم شهرک دوما در نزدیک دمشق نیز با برگزاری راهپیمایی به رسمیت شناختن اشغالگری رژیم صهیونیستی در بلندی های جولان توسط امریکا را محکوم کرده و ارتفاعات جولان را بخش جدایی ناپذیر سوریه دانستند.
از 10روز گذشته شهرهای مختلف سوریه شاهد برگزاری برنامه های اعتراضی نسبت به تصمیم ترامپ هستند.
از نظر کارشناسان این اقدامات مردمی، همبستگی ملی را در سوریه که روزهای آخر بحران خود را سپری می کند، افزایش داده است.
ترامپ 10 روز پیش با امضای فرمانی حاکمیت رژیم صهینیستی را بر بلندی های اشغالی سوریه در جولان به رسمیت شناخت و اقدام وی موجب اعتراض بسیاری از کشورها و شخصیت ها در جهان شده است.
خاورم*1436**شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی سوریه امریکا جولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش در لندن
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم