Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:37:09 GMT

گِله مردم در مورد توزیع امکانات به حق است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۳۶۸۲

گِله مردم در مورد توزیع امکانات به حق است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلام‌حسین غیب‌پرور روز جمعه در بازدید از شهر سیل زده پلدختر اظهار داشت: مردم عزیزمان می‌دانند که از همان ساعات و روزهای اول واقعاً همه دستگاه‌ها پای کار آمدند، همه در حال خدمت هستند، البته حجم آسیب‌ها زیاد است؛ متاسفأنه خانه مردم، مزارع مردم، دام مردم و حتی وسایل زندگی آن‌ها هم از بین رفته، الان همه آمده و کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته‌ای که برای من مهم است آلامی است که بر روحیه مردم وارد شده، مردم پلدختر مردمان خوبی هستند و مردم معمولان هم همین‌طور، این‌ها مردمان بسیار نجیبی هستند، منتهی ما اینجا باید خدمات‌مان را طوری انجام دهیم که مدیریت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: الان این برادر عزیزمان که در کنارش هستم گِله دارد، گله‌اش هم حق است ما یک مقداری در توزیع امکانات بایستی مدیریت بیشتری اعمال کنیم، الان به نسبت روزهای قبل، راه‌های زمینی برقرار شده و خدمت رسانی بسیجیان هم بیشتر می‌شود.

سردار غیب پرور بیان کرد: در آب و برق معمولان مشکل داریم، امیدواریم بتوانیم این موضوع را حل کنیم، ما به‌عنوان بسیج و سپاه الان در دستور کارمان یک مرحله اورژانسی است که واقعاً به‌داد مردم برسیم، ما یک صحنه‌های می‌بینیم که اگر بر خودمان عارض می‌شد معلوم نبود که سطح تحمل‌مان چقدر است؟

وی گفت: به هر ترتیب از این مرحله که گذرا عبور کنیم، مرحله مهم کار ما یعنی ترمیم مساکن شروع می‌شود، ما به‌ویژه در بخش روستایی همین‌طور که در رسانه اعلام شد با آقای تابش بنیاد مسکن و آقای فتاح کمیته امداد یک توافقی انجام داده‌ایم که در اولویت افراد به مدد تحت پوشش‌های بهزیستی و کمیته‌امداد بیاییم و بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آنچه که ما در اینجا می‌بینیم این است که واقعاً همه آستین همت را بالا زدند، همه دارند کمک می‌کنند امیدواریم که بتوانیم در کنار مردم خوب، نجیب و متدین لرستان به ویژه پلدختر و معمولان کاری انجام دهیم تا ما بیش از این شرمنده عزیزان‌مان نباشیم.

سردار غیب‌پرور اظهار داشت: علاوه بر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، هفت استان به‌عنوان مثال استان تهران، استان فارس، استان سمنان را به‌عنوان استان معین قرار داده‌ایم، اینها به هرحال آمدند نیروهای‌شان وارد شدند عمده توجه‌شان هم به آوردن گروه‌های جهادی است که الان گروه‌هایی از اقصی نقاط از قالب نیروهای جهادی آمدند، ما یک جلسه امشب با هفت استان داریم اگر دیدیم که نیاز بیش‌تر است حتماً این کار را می‌کنیم.

وی افزود: ده‌ها دستگاه و ماشین‌آلات وارد منطقه شده در حال کار هستند، بسیج هیچ محدودیتی برای خدمت نداریم، چیزی که الان احساس کردم و توضیحی که برادر عزیزمان در بخش مدیریت توزیع داد را یک دقت بیش‌تری کنیم. در توزیع مشکل داریم که قابل حل است و آن‌را گره کور نمی‌دانم.

کد خبر 4582128

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار غیب پرور سازمان بسیج مستضعفین پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد عصر دیروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) در محل این مجتمع با حضور یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، علیرضا تاج‌فیروز، مدیرکل ورزش و جوانان استان، محسن داوری، فرماندار مشهد و علیزاده، مالک مجموعه‌ موج‌های آبی مشهد برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیر مجموعه ورزشی موج‌های آبی مشهد در این مراسم اظهار کرد: بزرگ‌ترین جکوزی کشور را براساس نیازسنجی های موجود در مجموعه موج‌های آبی ایجاد کردیم. باتوجه به اینکه بیش از ۸۰ درصد مخاطب ما را زائران و مسافران تشکیل می‌دهند، به همین منظور یک نیازسنجی دقیق انجام شد و متوجه شدیم قشر بالای ۴۵ سال ما که از این مجموعه استفاده می کنند نیاز به فضایی برای تفریح و البته ورزش دارند، به همین منظور تصمیم گرفتیم بزرگ‌ترین جکوزی کشور را هم در مجموعه آبی خودمان راه اندازی کنیم و خدمات جدیدی را به علاقه مندان ارائه دهیم.

وی افزود: این مجموعه افزون بر ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه داشت که باتوجه به شرایط موجود امیدواریم پاسخگوی نیاز مراجعان محترم باشیم.  به طور متوسط ۶ ساعت و نیم میزبان هر فرد هستیم و تمام تلاش و امکانات خود را به کار می‌گیریم که بهترین امکانات را با بهترین شرایط در اختیار مراجعین بگذاریم.

نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در بخشی از این مراسم گفت: این پروژه که توسط موج‌های آبی بنا شده، نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. به عنوان مثال پشت بام‌ها فضاهایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای پرت مجموعه‌ها محسوب می‌شوند اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های درآمدی را داشت.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس