Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتردو دیدار همزمان در شهرهای جم بوشهر و قائمشهر مازندران از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شد. نتایج  بازی‌ها به شرح زیر است:

پارس جنوبی جم ۲- استقلال خوزستان یک

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف تیم استقلال خوزستان رفت که بازی با نتیجه  یک بر صفر به سود آبی پوشان اهوازی  به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مسابقه هر دو تیم سه باخت متوالی داشتند.پارس جنوبی با این برد ۱۰ نفره نوار باخت‌هایش را قطع کرد. آن هم در حالیکه نیمه اول بازی را باخته بود.

پارس جنوبی با این برد ۲۸ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد. استقلال خوزستان هم با ۱۰ امتیاز در رده آخر جدول باقی ماند.

داور:علی میرغفاری

کمک داوران: قهرمان نجفی – فرهاد مروجی

کارت زرد: رضا نعامی، محمد شریفی( از استقلال خوزستان) شهرام گودرزی، نیما انتظاری، متین کریم زاده( پارس جنوبی جم)

کارت قرمز: عماد میرجوان( پارس جنوبی) از دقیقه ۶۴

گل: امیرحسین باقرپور ( دقیقه ۴۵+۱ ) برای استقلال خوزستان متین کریم‌زاده( دقیقه ۷۷)، فریبرز گرامی( دقیقه ۹۰+۴) برای پارس جنوبی

نساجی مازندران صفر - سپاهان اصفهان صفر

دیدار دو تیم نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که  بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

سپاهان با این مساوی دو امتیاز حساس از دست داد و همچنان در رده سوم جدول است و نساجی مازندران هم با این مساوی ۲۵ امتیازی شد و دو رده در جدول لیگ صعود کرد.

داور: حسین زرگر

کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی – رحیم شاهین

کارت زرد: محمد آبشک( نساجی مازندران) سیاوش یزدانی( سپاهان)

کارت قرمز:-

گل:-

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و نفت آبادان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم تراکتورسازی به پایان رسید.

 

تک گل تیم تراکتورسازی را در این بازی، ساسان انصاری در دقیقه ۴۲ به ثمر رساند.

تیم تراکتورسازی با این برد 49 امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت که در واقع این تیم در یک قدمی پرسپولیس قرار گرفته است. نفت آبادان هم با این شکست همان 21 امتیاز را دارد و در رده سیزدهم جای دارد.

داور: رضا عادل

کمک داوران:امیرمحمد داودزاده و عباس پورحیدری 

کارت زرد: مسعود شجاعی از تراکتورسازی و ماکومبا کانجی از نفت آبادان

کارت قرمز:-

گل: ساسان انصاری دقیقه ۴۲

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پارس جنوبی بازی جدول اصفهان نساجی تراکتورسازی تبریز نفت آبادان ورزشگاه یادگار امام پرسپولیس نفت بازی پرسپولیس جدول لیگ برتر فوتبال نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!

سروش رفیعی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد

طرفداری | پرسپولیس در بازی خارج از خانه هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف نساجی رفته است. این بازی تا لحظه نگارش این خبر (دقیقه 55) با برتری یک بر صفر پرسپولیس دنبال می شود.

سروش رفیعی در نیمه اول این بازی یک کارت زرد دریافت کرده بود و تنها 5 دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم بازی، کارت زرد دوم را دریافت کرد تا از بازی اخراج و تیمش ده نفره شود.

پرسپولیسی ها که در شبکه های اجتماعی به کارت زرد اول سروش رفیعی اعتراض کرده بودند، از کارت زرد دومی که موعود بنیادی فر به سروش رفیعی نشان داد عصبانی تر شدند.

باید منتظر ماند و نظر کارشناسان داوری را در پایان بازی پیرامون این تصمیم جویا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما