Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:57:31 GMT

ریزش کوه محور هراز را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۴۲۱۹

ریزش کوه محور هراز را مسدود کرد

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس، با بیان اینکه محور هراز از دقایقی پیش پس از ریزش کوه در محدوده استان مازندران از شمال به جنوب و جنوب به شمال مسدود شد، اظهار داشت: به دلیل ریزش کوه این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و هم‌وطنان می‌بایست از مسیر جایگزین فیروزکوه به تهران و یا شمال کشور سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تردد در محور فیروزکوه نیز به‌صورت نیمه سنگین در جریان است، گفت: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی هم‌وطنان سفر خود را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند و در صورت امکان سفر خود را به‌روز‌های آینده و یا روشنایی روز موکول و با مدیریت زمان سفر و آگاهی از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز سفر خود کنند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین، اما به‌صورت روان در جریان است و مشکلی در این محور‌ها وجود ندارد و خودرو‌ها به‌مرور در حال عبور از این محور‌ها هستند.

محبی اظهار کرد: رعایت مقررات کامل راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت و سبقت باعث کاهش آمار تصادفات می‌شود، بنابراین هم‌وطنان با رعایت این نکات می‌توانند سفری ایمن برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ریزش کوه محور هراز پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان در اطلاعیه ای از مسدود شدن یکی از محورهای روستایی در بخش ساردوییه جیرفت خبر داد و گفت: چهار شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات انفجار در محور روستایی دولت آباد بهراسمان از بخش ساردوییه در محدوده معروف به سیمانی بین ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

در این اطلاعیه با توجه به عملیات انفجار به دلیل انجام عملیات ترانشه برداری، بازگشایی و احداث مسیر از کلیه کاربران جاده ای به خصوص مردم ساکن در منطقه بیان شده خواسته شده است در ساعات گفته شده از تردد در این محور جدا خودداری کنند.

 محور فوق پس از انفجار تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد؛ ضمن اینکه مسیر اسفندقه _ رودخانه کمال به عنوان محور جایگزین نیز اعلام می شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت