Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:03:12 GMT

۱۱ میلیون تردد خودرو در استان سمنان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۴۵۱۱

۱۱ میلیون تردد خودرو در استان سمنان ثبت شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: مجموع تردد خودرو ثبت شده در سامانه‌های تردد شمار استان سمنان تا ۱۵ فروردین ماه ۱۰ میلیون و ۸۳۸ هزار و ۴۰۰ تردد بوده است و یکی از اقدامات مهم در سالجاری تجهیز راه‌های استان به سامانه‌های تردد شمار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ویژگی این تردد شمارها، ارائه اطلاعات مفید از ترددها، بیشترین ترددها و مسافت‌ها، تردد خودروهای نقلیه عمومی، سنگین و غیره و همچنین شناسایی کریدورها است که این داده‌ها برای برنامه ریزی مؤثر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان همچنین درباره تردد در ۹ محور ورودی استان توضیح داد: از آغاز طرح نوروزی یعنی بیست و پنجم اسفندماه ۹۷ تا پایان پانزدهمین روز از فروردین ماه ۹۸، تقریباً ۹۹۹ هزار تردد در این ۹ محور ثبت شد.

منصور کیایی با بیان اینکه در طول نوروز ۹۸ هفت هزار و ۷۰۰ سفر در داخل استان سمنان رخ داده است، بیان کرد: مجموع مسافر جابجا شده در بخش جاده‌ای استان طی این ایام، ۶۶ هزار و ۳۵۵ نفر بود.

انتهای پیام / گ

وضعیت تردد در جاده های استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج -چالوس مسدود شد

 

به گزارش تابناک، علی زندی فر گفت: به علت ادامه عملیات نصب توری بر روی سنگ، محور کرج چالوس از کیلومتر ۱ تا ۶ (محدوده کندر) از تاریخ ۹ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.
زندی فر بیان کرد: بر همین اساس تردد از ابتدای میدان امیرکبیر تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.


مدیر کل راهداری البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه