Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان فضایی ایران بر اساس جدیدترین تصاویر ماهواره‌ای امروز خطر وقوع سیل در برخی شهرها را هشدار داد.

به گزارش شریان نیوز،  سازمان فضایی ایران درباره‌ پوشش ابری و بارش داخل کشور اطلاعاتی داد.

 افزایش محدوده سیلاب در جنوبی ترین بخش رودخانه دز

تصاویر ماهواره‌ای نشان از افزایش محدوده سیلاب در جنوبی ترین بخش رودخانه دز در نزدیکی تلاقی با رودخانه کارون دارد محدوده قرمز روی تصویر مربوط به بعد از ظهر ۱۵ فروردین و تصویر پس زمینه مربوط به بعد از ظهر امروز ۱۶ فروردین است فلش‌های زرد رنگ نشان دهنده مناطقی است که افزایش محدوده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع سیلاب در جنوب شهر صحنه شرق کرمانشاه

تصاویر ماهواره ای دریافت شده در مرکز فضایی البرز سازمان فضایی ایران امروز ۱۶ فروردین ساعت ۱۴ ماهواره AQUA تصویر دوم نشان دهنده وقوع سیلاب در جنوب شهر صحنه شرق کرمانشاه است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه شرکت آب منطقه‌ای ایلام آمده است: بتوجه به پیش بینی های موسسه تحقیقات آب کشور، هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و بررسی های دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای ایلام مبنی بر فعالیت توده بارشی از عصر روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به دلیل سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها و امکان سرریز سدهای ایلام و دویرج دهلران، از کلیه هم استانی های عزیز خواهشمندیم به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت از نزدیک شدن، استقرار و اسکان در پایین دست سدها، حریم و بستر روخانه ها و دهانه پل ها خودداری کنند.

کد خبر 6092700

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • اولین تصاویر تلسکوپ فضایی اینشتین پروب چین منتشر شد
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله