Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:30:22 GMT

مراکز آموزشی استان کرمانشاه از شنبه باز است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۵۶۵۵

مراکز آموزشی استان کرمانشاه از شنبه باز است

همه مدارس شهری و روستایی و دانشگاه‌های استان کرمانشاه از شنبه بازگشایی می‌شود. ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، تمام مدارس شهری و روستایی استان کرمانشاه از شنبه هفدهم فروردین باز است و دانش‌آموزان باید در سر کلاس حاضر شوند و برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌ها نیز از شنبه هفدهم فروردین‌ماه شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در این رابطه گفت: برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌های استان مطابق روال معمول از شنبه هفدهم فروردین 98 شروع خواهد شد و آن دسته از دانشجویانی که بومی مناطق سیل‌زده کشور هستند و به علت مشکلات ناشی از وقوع سیل امکان حضور در کلاسها را ندارند عدم حضورشان در دانشگاه‌ها غیبت محسوب نمی‌شود.

وزیر آموزش‌وپرورش: حفظ جان دانش‌آموزان مهم‌تر از بازگشایی مدارس است

ستاد مدیریت بحران درباره بازگشایی مدارس مناطق سیل زده تصمیم می‌گیردخسارت 26میلیاردی سیل به مدارس/ وضعیت بازگشایی مدارسی که هنوز در آب هستند

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در اطلاعیه‌ای عنوان کرد که دانش‌آموزان از هفدهم فروردین در سر کلاس‌ها حضور می‌یابند و با نشاطی ویژه، بهار دیگری از تعلیم و تربیت را آغاز می‌کنند.

جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه در مورد حضور دانشجویان مناطق سیل‌زده گفت در هماهنگی با دانشگاه‌های رازی، علوم پزشکی و آزاد کرمانشاه، غیبت دانشجویان ساکن در مناطق و استانهای سیل‌زده تا 22 فروردین موجه تلقی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن