Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@22:42:35 GMT

بدهی دلاری قایقرانی ایران برای خرید قایق و شارژ سالانه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۱۶۳۵۷

هفتم اسفندماه سال گذشته بود که علیرضا سهرابیان با ۲۱ رأی موافق به عنوان رئیس جدید فدراسیون قایقرانی معرفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، غلامرضا امینی رئیس قبلی فدراسیون بود که با اجرایی شدن قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها از ریاست فدراسیون کنار رفت. با وجود اینکه به رئیس جدید اعلام شده بود فدراسیون بدهی ندارد، اما سهرابیان با حضور در فدراسیون تماس‌هایی داشت که خبر از بدهی چند هزار دلاری می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فدراسیون ۶ هزار و ۵۰۰ دلار باید برای قایق‌های خریداری شده کانوپولو بپردازد که در سال ۲۰۱۷ در مسابقات قهرمانی آسیا تهیه شده بود. فدراسیون قایقرانی همچنین ۲۰ هزار دلار باید بابت قایق‌هایی که از چین سفارش داده شده پرداخت کند. فدراسیون جهانی بادبانی نیز با ارسال پیام تبریک به رئیس جدید فدراسیون قایقرانی اعلام کرده در صورتی که ایران بدهی ۷۵۰ پوندی را نپردازد حق شرکت در مسابقات را نخواهد داشت. این فدراسیون حدود ۴۰۰ میلیون تومان نیز در داخل کشور بدهی دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قایقرانی بدهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است. رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد