Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال بسته‌های فرهنگی به استان‌هایی که در جریان بارش‌های اخیر دچار خسارت و آسیب شده‌اند، خبر داد.

ایوب دهقانکار مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به همکاری این معاونت و مجمع تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی برای حمایت از سیل زدگان گفت: پیرو دستور و تاکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توجه و حمایت از مناطق آسیب دیده از سیل، معاونت فرهنگی با همکاری مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی، توزیع لوازم التحریر به همراه بسته‌های فرهنگی در شهرها و استان‌های سیل زده را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پیش از این نیز نماینده معاونت امور فرهنگی در استان گلستان حاضر شد و پس از بازدید از مناطق سیل زده نسبت به اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان در مناطق سیل زده این استان اقدام شد.

دهقانکار همچنین از حمایت معاونت امور فرهنگی از کتاب‌فروشی‌های آسیب دیده از سیل در این استان‌ها خبر داد و گفت:‌ در حال بررسی و گردآوری اطلاعات در مورد کتاب‌فروشی‌هایی که در سیل دچار خسارت شده‌اند هستیم تا زیر چتر حمایتی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرند و تلاش خواهد شد تا بخشی از خسارت‌های آن‌ها جبران شود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۱۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت